Vijesti 31.03.2025. HUOJ

GWA 2025: Popust za članove HUOJ-a

Prijave za Golden World Award (GWA) 2025 su u tijeku, a članovi Hrvatske udruge za odnose s javnošću imaju pravo na ranu prijavu (early bird pricing) za prijavu radova za IPRA priznanje, sve do isteka roka za kasne prijave

Golden World Awards for Excellence najuglednija je nagrada u svijetu odnosa s javnošću, koju od 1990. godine dodjeljuje Međunarodna udruga za odnose s javnošću (IPRA), promičući izvrsnost i etičnost u odnosima s javnošću. Njen značaj potvrđuje i žiri sastavljen od stručnjaka iz cijeloga svijeta, uključujući Austriju, Bugarsku, Japan, Rusiju, Saudijsku Arabiju, Tursku, Filipine, Ujedinjeno Kraljevstvo i Sjedinjene Američke Države, kao i broj te raznolikost prijava koje pristižu svake godine. Žiri GWA je sastavljen od vodećih stručnjaka iz cijeloga svijeta, uključujući predstavnike kompanija, agencija, udruženja, institucija i sveučilišta.

Prijave za Golden World Awards su otvorene za sve komunikacijske stručnjake što uključuje odnose s javnošću, eksterne i interne komunikacije, upravljanje reputacijom i izgradnju brenda, a prijaviti se mogu konzultantske kuće, udruge, institucije, tvrtke i nevladine organizacije. Prijave se dostavljaju na web stranici IPRA-e online putem poveznice.

Ove godine broj kategorija je povećan te su iste podijeljene u dvije grupe - PR Diciplines (Artificial Intelligence for content AICONTENT,  Artificial Intelligence for crisis management AICRISIS, Artificial Intelligence for measurement AIMEASURE, Climate change and literacy CLIMATE, Community relations COMREL, Corporate communications CORPCOM,  Community relations COMREL, Corporate communications CORPCOM, Corporate responsibility CORPRES, Crisis and issues management CRISIS, Digital and social media creativity DIGITAL, Environmental ENV, Environmental, social, and governance ESG, Influencer relations INFLUENCE, Integration of traditional and new media INTEG, Internal communications INTERNAL, International campaign INTL, Media relations MEDIA, Podcasts and video POD, PR on a low budget PRLOW, Public affairs PUBLICAF, Reputation and brand management REPUTE, Sustainability communications SUST) i PR Sectors (Agriculture AGRI, Arts and entertainment ARTS, Business-to-business B2B, Construction CONSTRUCT, Consumer product launch CONSUMPRODL, Consumer product PR CONSUMPRODX, Consumer service launch CONSUMSERVL, Consumer service PR CONSUMSERVX, Country, region and city COUNTRY, Courage in communication COURAGE, Energy and utilities ENERGY, Event management and live communication EVENT, Fake news FAKE, Financial services and investor relations FINANCE, Food and beverage FOOD, Gaming and virtual reality GAME, Healthcare HEALTH, Industrials INDUSTRY, NGO campaign NGO, Public sector PUBLICSEC, Publications PUBLT, Retail and fashion RETAIL, Small and medium enterprises SME, Sponsorship SPONSOR, Sport SPORT, Technology TECH, Transport TRANSPORT, Travel and tourism TRAVEL). Za 49 kategorija, Agencije i In-House (interni timovi) se ocjenjuju odvojeno. Agencije ne mogu prijaviti radove u In-House kategorijama.

Prijave su otvorene u utorak, 18. veljače, te se zatvaraju u ponedjeljak, 5. svibnja 2025. godine. Prijave zaprimljene nakon roka neće biti razmatrane.

Više informacija o GWA potražite na poveznici.

Kolačići

Koristimo vlastite kolačiće i kolačiće treće strane kako bismo Vam mogli prikazati web stranicu i razumijeti kako je koristite, s pogledom na poboljšanje usluga koje nudimo. Ako nastavite s pregledavanjem, smatramo da prihvaćate upotrebu kolačića.