Grand PRix - Poziv na radionicu o pisanju prijave projekata
Radionica će se održati u srijedu, 9. veljače 2022. u 16 sati putem Zoom-a, a vodit će je kolegica Maja Gradišar Perotić, starija savjetnica iz agencije Media Val.
Hrvatska udruga za odnose s javnošću otvorila je natječaj za dodjelu nagrada najboljim komunikacijskim projektima u 2021. godini – Grand Prix. Cilj dodjele nagrade je podizanje ugleda struke u široj javnosti, promicanje izvrsnosti u komunikaciji, stalno preispitivanje i unapređenje načela dobroga poslovanja i temeljnih vrijednosti članova HUOJ-a i poticanje članova na aktivno sudjelovanje u radu HUOJ-a. Najbolje komunikacijske projekte birat će stručni žiri od 11 članova.
Kako bismo vam pomogli u ispunjavanju prijava organiziramo radionicu o Grand PRix-u na kojoj možete dobiti jasne upute o Pravilniku te ispravnom popunjavanju Prijave. Sva vaša pitanja su dobrodošla.
Radionica će se održati u srijedu, 9. veljače 2022. u 16 sati putem Zoom-a, a vodit će je kolegica Maja Gradišar Perotić, starija savjetnica u agenciji Media Val.
S obzirom da je broj sudionika ograničen molimo da prijavite svoje sudjelovanje putem e-adrese: grandprix@huoj.hr najkasnije do utorka, 8. veljače 2022. do 15 sati.
Poveznica za pristupanje radionici bit će vam poslana na dan održavanja.
Vezano
Oni će birati najbolje od najboljih!
Otvoren je 15. po redu natječaj za dodjelu godišnje nagrade Grand PRix, prijave traju do 23. veljače, a nagrade će biti dodijeljene u 11 natjecateljskih kategorija te 3 posebne. Tko će birati najbolje komunikacijske projekte, Komunikatora i Antikomunikaciju godine?
15. Grand PRix natječaj je otvoren!
Otvoren je 15. po redu natječaj za dodjelu godišnje nagrade Grand PRix, a najbolje prošlogodišnje komunikacijske projekte možete prijaviti do 23. veljače 2022. godine.
HUOJ preporučuje: Poslovno komuniciranje & Poslovni bonton, Eduard Osredečki
Izašlo je novo ažurirano izdanje priručnika "Poslovno komuniciranje & Poslovni bonton". Knjiga o poslovnom protokolu za najširi krug korisnika koja kroz 40 poglavlja i 304 stranice obrađuje teme koje trebaju znati svi zaposleni.