Grand PRix - Poziv na prijavu projekata iz regije, ali i Hrvatske
Poziv agencijama i korporacijama, nevladinom sektoru i javnim ustanovama na prijavu komunikacijskih projekata. Osim projekata iz Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine, na međunarodni natječaj mogu se prijaviti i projekti iz Hrvatske.
Grand PRix nagrada je priznanje stručnjacima za izvrsnost u osmišljavanju i provedbi komunikacijskih projekata u prošloj godini. Nagrada ima kontinuitet dug već četrnaest godina te će se ove godine nagrada proširiti i van granica Hrvatske. Svoje projekte na ovogodišnji Grand PRix mogu prijaviti agencije, korporacije, nevladine organizacije i javne ustanove iz Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine.
Prijave su otvorene od 25. veljače do 11. ožujka u 18 sati. Pravila prijave projekata utvrđena su Pravilnikom o dodjeli godišnjih nagrada, a prilika je to da se projekti okušaju i na regionalnom natjecanju u čak šest kategorija:
Grand Prix za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama
Nagrada se dodjeljuje za najbolji komunikacijski projekt u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama, što obuhvaća: organizacije civilnog društva (udruge i klubove), odgojno-obrazovne ustanove kojima nisu osnivači tijela državne vlasti ili jedinice regionalne i lokalne samouprave, kulturne ustanove i zajednice kojima nisu osnivači tijela državne vlasti ili jedinice regionalne i lokalne samouprave.
Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva
Nagrada se dodjeljuje za najbolji komunikacijski projekt za velike tvrtke poslovnoga sektora, koje prema klasifikaciji Europske unije obuhvaćaju više od 250 zaposlenika.
Grand PRix za odnose s javnošću za mala i srednja trgovačka društva
Nagrada se dodjeljuje za najbolji komunikacijski projekt za male i srednje tvrtke poslovnoga sektora, koje prema klasifikaciji Europske unije obuhvaćaju od 1 do 249 zaposlenika.
Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje
Nagrada se dodjeljuje za najbolji komunikacijski projekt na području društveno odgovornog poslovanja, pri čemu je fokus ocjenjivanja na komunikaciji projekta.
Grand PRix za unutrašnju komunikaciju
Nagrada se dodjeljuje za najbolji komunikacijski projekt namijenjen zaposlenicima.
Grand PRix za kriznu komunikaciju
Nagrada se dodjeljuje za najbolji komunikacijski projekt dominantno i primarno na području krizne komunikacije
Sve prijave dostavljaju se elektronički na engleskom jeziku te ga razmatra žiri sastavljen od istaknutih kolega iz struke odnosa s javnošću, po tri predstavnika država sudionica, odnosno iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine.
Prijavnica, pojedini rokovi, upute za prijavu te ostale korisne informacije potražite u materijalima, a s pitanjima se slobodno javite i na grandprix@huoj.hr.
Application Materials (English)
Vezano
Grand PRix natječaj otvoren do 4.3.
Što smo i kako radili, gdje smo bili najbolji? Izdvojite najbolje projekte i pripremite ih za prijavu na natječaj.
Grand PRix natječaj otvoren i za prijave iz regije
Prijave za najbolje prošlogodišnje komunikacijske projekte, Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću, otvorene su do 4. ožujka 2021. godine u 18 sati.
Najbolji komunikacijski projekti u prošloj godini: od borbe za besplatan trajektni prijevoz do predsjedničke kampanje
Za devet se nagrada Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću ove godine natjecalo 40 komunikacijskih projekata