Fond #spasime dobitnik prestižne nagrade IPRA Golden World Awards 2020
Fond #SPASIME dobio je najveću i najvažniju svjetsku komunikacijsku nagradu Golden World Awards 2020 u kategoriji Community Engagement.
Riječ je o nagradi koju dodjeljuje IPRA (International Public Relations Association), vodeća globalna mreža profesionalaca iz područja odnosa s javnošću utemeljena 1955. godine, a fond #SPASIME za nagradu je prijavila agencija za komunikacijski menadžment Media Val.
„Iznimna je čast dobiti ovako veliko međunarodno priznanje za projekt koji je stavio temu borbe protiv obiteljskog nasilja u fokus javnog interesa. Ova nagrada samo još dodatno jača značaj ovog vrijednog projekta kroz koji su osigurana sredstva za osnivanje fonda #SPASIME za konkretnu i interventnu pomoć žrtvama obiteljskog nasilja“ – poručili su iz agencija Media Vala i Fabule koje su bile zadužene za komunikacijsku podršku fondu #SPASIME.
Fond #SPASIME tako se našao u društvu kompanija kao što su Shell, Dentsu, Lukoil, Hill+Knowlton Strategies iz SAD-a, Japana, Ujedinjenog Kraljevstva, Španjolske, Rusije, Ujedinjenih Arapskih Emirata i drugih zemalja.
Fond #SPASIMEosnovale su inicijativa #SPASIME i Zaklada SOLIDARNA početkom lipnja 2019. godine, a do danas je pomogao 60 žena i njihovim obiteljima s ukupno 104 djece. Pomoć se ponajprije odnosi na pokrivanje troškova povezanih s nasiljem koje su pretrpjele, poput troškova pravnog savjetovanja, smještaja, psihoterapije i liječenja te nabave hrane i odjeće, kao i pružanje zaposlenja čime je žrtvama nasilja osigurana financijska neovisnost. Fond #SPASIME i dalje skuplja sredstva za pomoć žrtvama nasilja – IBAN HR4124020061500078391 s CTA: za doniranje.
Golden World Awards godišnje je globalno natjecanje koje je IPRA pokrenula 1990. godine s ciljem prepoznavanja izvrsnosti u odnosima s javnošću, pri čemu projekte u brojnim kategorijama ocjenjuju komunikacijski stručnjaci iz kompanija, agencija, udruženja, institucija i visokih učilišta diljem svijeta.
Galerija slika
Vezano
Udruga Brački pupoljci i CTA komunikacije osvojili najprestižniju svjetsku PR nagradu IPRA Golden World Awards for Excellence
Kampanja „Nešto zbilja važno“ osvojila je najprestižniju svjetsku PR nagradu „Golden World Awards for Excellence“ Međunarodne udruge za odnose s javnošću (International Public Relations Association – IPRA) postavši tako jedna od, svega nekoliko, kampanja u Hrvatskoj i regiji kojima je to pošlo za rukom.
Najbolji komunikacijski projekti u prošloj godini: od borbe za besplatan trajektni prijevoz do predsjedničke kampanje
Za devet se nagrada Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću ove godine natjecalo 40 komunikacijskih projekata