Vijesti 01.04.2021. HUOJ

Finalisti 14. Grand PRixa svoje projekte će predstaviti 13.4.

Stručni žiri ocijenio je sve pristigle projekte te tajnim i anonimnim glasovanjem donio odluku o finalistima 14. Grand PRix-a. 

Finalisti će svoje projekte predstaviti na Smotri finalista koja će se održati u utorak, 13. travnja 2021. godine. Smotra će se održati uživo poštujući sve preporuke Nacionalnog stožera za civilnu zaštitu Republike Hrvatske. Smotru će biti moguće pratiti i putem Zooma i You tube kanala. Detaljna satnica s mjestom održavanja i rasporedom predstavljanja bit će objavljena na mrežnim stranicama HUOJ-a.

Na Smotri finalista kroz prezentaciju u trajanju maksimalno 5 min predstavljaju se finalni projekti. Prezentacija mora sadržavati sve ključne elemente prijavnice: analizu, ciljeve, rezultate, vrednovanje. Video sadržaj ne smije prevladavati u odnosu na trajanje cijele prezentacije, odnosno ne smije biti duži od 2 minute. 

Za predstavljanje možete koristiti prezentaciju koju ste dostavili kod prijave ili nam dostavite novu do subote, 10. travnja u 12 sati. Ukoliko do navedenog datuma i vremena ne dostavite novu prezentaciju, smatrat ćemo da ćete koristiti ranije poslanu. 

Nakon izlaganja članovi žirija mogu postaviti pitanja i tražiti dodatna pojašnjenja. Predstavljanje projekata je čin kreativnosti i inovativnosti prezentera. Svi digitalni formati i prezentacijski alati su dopušteni.

Finalisti po kategorijama: 

Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti, regionalnoj i lokalnoj samoupravi (županije, gradovi, općine i sve institucije kojima su osnivači, izuzev trgovačkih društava)                        

  • Kad sigurno voziš, sigurno stižeš - Obilježavanje prvog nacionalnog dana sigurnosti cestovnog prometa, Abeceda komunikacije d.o.o. za Ministarstvo unutarnih poslova Republike Hrvatske
  • Izrada i implementacija komunikacijske strategije Slavonije kao jedinstvene turističke destinacije, S.T.A.R. Digital d.o.o., TZ Vukovarsko-srijemske županije za Klaster Slavonija
  • Čist grad - naš ponOS - projekt izobrazno-informativnih aktivnosti o održivom gospodarenju otpadom na području Grada Osijek, Grad Osijek, Media Val d.o.o., SKRIPTA TISAK d.o.o. i Adverta obrt za organizaciju događanja, marketing i ugostiteljstvo i usluge

Grand Prix za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama                       

  • Projekt #Manjiporezi: Stop parafiskalnim nametima!, Maruša Stamać za udrugu Glas poduzetnika_
  • Lansiranje projekta Elements od AI, 404 za CroAI
  • Rakoborci - Hrvatska protiv raka: kampanja za usvajanje Nacionalnog okvira protiv raka (NSOPR) 2020 -  2030. , Manjgura d.o.o. za udruge pacijenata Sve za nju, Koalicija udruga u zdravstvu (Onkologija.hr)

Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva                     

  • “Dobri ljudi” kampanja Ožujskog piva Zagrebačke pivovare, 404 za Zagrebačku pivovaru
  • Video serijal 'A1 Leadership Talks' , A1 Hrvatska d.o.o. i 01 Content & Technology d.o.o.
  • Uvođenje prve komercijalne 5G mreže u Hrvatskoj, Hrvatski Telekom d.d.

Grand PRix za mala i srednja trgovačka društva                   

  • Projekt 'Nanobit postaje dio vodeće svjetske gaming kompanije Stillfront grupe' , 404 za Nanobit
  • Westgate TV, F.O. / Centering (F.O. Asset d.o.o.) za klijenta Westgate Shopping City (Trgovački centar Zagreb d.o.o.)
  • Biraj Zeleno, Dialog komunikacije d.o.o. za Nestlé Adriatic d.o.o.

Grand PRix za društveno dogovorno poslovanje                   

  • Startaj Hrvatska, SPAR Hrvatska d.o.o., NOVA TV, Ascanius Media i 404
  • Komunikacijske aktivnosti za startup Rukoplastika, Komunikacijski laboratorij za Rukoplastiku
  • #prviput, Zagrebačka banka

Grand PRix za unutrašnju komunikaciju                    

  • #najpozeljnijadestinacija, Njuškalo d.o.o.
  • Leteće dadilje – kamo s klincima za praznike?, A1 Hrvatska d.o.o.
  • Interna komunikacija u A1 Hrvatska za vrijeme COVID-19 krize, A1 Hrvatska d.o.o.
  • Ideaportal - uključivanje zaposlenika u inovacije, OTP banka d.d. i Hauska i partner d.o.o.

Grand PRix za kriznu komunikaciju               

  • Dream today, visit Opatija tomorrow, Turistička zajednica grada Opatija
  • Koronavirus.hr - službena stranica Vlade za pravodobne i točne informacije o koronavirus, Media Val d.o.o. za Ministarstvo zdravstva
  • Hrvatska - najbolja na Mediteranu, 404 za Hrvatsku udrugu turizma

Grand PRix za komunikaciju događanja                     

  • 8. Heineken 0.0 Karlovački cener, Izvan fokusa d.o.o. za AK Maraton 2000 Karlovac
  • Izložba tweetova "Trending #HGSS70", Hrvatska gorska služba spašavanja i CTA komunikacije
  • Komunikacija i organizacija Press centra za otvorenje Europske prijestolnice kulture Rijeka 2020, Madison Consulting i Media Val za Rijeka 2020 d.o.o.

Grand Prix za digitalnu komunikaciju                        

  • Uvođenje vize za digitalne nomade - kako je Nizozemac Hrvatskoj osigurao prvog službenog digitalnog nomada, Vajt d.o.o. i Jan de Jong
  • Croatia osiguranje lansiralo LAQO - prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje,       404 d.o.o za LAQO osiguranje
  • Wiener osigurava vaš mir i na Instagramu, Wiener osiguranje Vienna Insurance Group uz podršku kreativne agencije Senor i PR agencije Komunikacijski laboratorij

Svečana dodjela nagrade održat će se online u četvrtak, 22. travnja 2021. godine, a o detaljima ćete biti obaviješteni. 

S pitanjima nam se obratite na grandprix@huoj.hr

Kolačići

Koristimo vlastite kolačiće i kolačiće treće strane kako bismo Vam mogli prikazati web stranicu i razumijeti kako je koristite, s pogledom na poboljšanje usluga koje nudimo. Ako nastavite s pregledavanjem, smatramo da prihvaćate upotrebu kolačića.