Dubravka Jusić: Najviše me ispunjava to što sam priznanje dobila od kolega s kojima sam surađivala u različitim fazama svoje karijere
Prestižna nagrada Grand PRix za razvoj struke ove je godine dodijeljena Dubravki Jusić.
Međunarodna stručnjakinja s dugogodišnjim iskustvom u svijetu korporativnih komunikacija i marketinga, dio core tima koji je 1999. godine pokrenuo Vipnet, direktorica Identiteta i komuniciranja u Zagrebačkoj banci, bivša predsjednica Komunikacijskog odbora Međunarodnog instituta za klimatske promjene (IICA), nekadašnja direktorica marketinga Fortenova grupacije – sve je to ovogodišnja dobitnica Grand Prixa 2024. za razvoj struke Dubravka Jusić.
Povodom dodjele nagrade razgovarali smo s Dubravkom koja je otkrila što joj ova nagrada znači, a ujedno se i prisjetila svojih početaka u svijetu odnosa s javnošću.
Što je otkrila o svojim planovima za budućnost i hoće li napisati knjigu o korporativnim komunikacijama saznajte u intervjuu.
Što Vam znači ova nagrada?
Ova mi je nagrada donijela puno veselja, jako sam se prije svega iznenadila, a najviše me ispunjava to što sam priznanje dobila od kolega s kojima sam surađivala u različitim fazama svoje karijere.
Video koji se prikazao tijekom svečanosti uistinu me dirnuo, posebno jer su kolege prepoznali ono čime sam se kroz cijelu karijeru vodila – unaprjeđivanje struke, dijeljenje znanja, promicanje edukacije te pozicioniranje komunikacija kao strateški važne funkcije u svakoj kompaniji.
Iskreno sam zahvalna svima koji su me na profesionalnom putu podržavali i sa mnom surađivali, od kolega u HUOJ-u do članova svih mojih timova s kojima sam imala zadovoljstvo i čast raditi.
Kako ste se počeli baviti odnosima s javnošću?
Bila sam dio core tima koji je 1999. godine pokrenuo Vipnet, današnji A1. Vipnet je svojim dolaskom u potpunosti promijenio tržište marketinga i komunikacija. Bili smo primjer organizacije koja je u centar svog poslovanja stavila korisnike, ali i zaposlenike. S takvim su pristupom komunikacije kao odjel donosile veliku vrijednost u postizanju ciljeva, rasli smo s kompanijom i puno ulagali u znanja i kompetencije. Takvo okruženje naučilo me da je timski rad ključan za uspjeh i definiralo me kao profesionalca.
Koliko su se korporativne komunikacije promijenile od vremena kada ste se Vi njima počeli baviti, do danas?
Komunikacije su industrija u kojoj je promjena stalan faktor. I pritom ne govorim o prolaznim trendovima, već načinima na koje oblikujemo komunikaciju, o kanalima i temama kojima se bavimo. No, unatoč svim promjenama s kojima je nužno ići ukorak, jedno je ostalo isto – ključ uspjeha primarno je u slušanju, razumijevanju ciljane skupine te oblikovanju poruka na jednostavan i konkretan način.
Kako, po Vama, izgleda savršen profil zaposlenika u korporativnim komunikacijama?
Ovo je zahtjevna struka i iziskuje ljubav prema poslu jer uključuje puno radnih sati, puno različitih ljudi i okolnosti koje treba razumjeti. Ovo kažem jer sam u životu prilikom zapošljavanja uvijek pokušala osjetiti ima li kod potencijalnog zaposlenika tog razumijevanja jer ako tu dimenzija posla podrazumijeva, onda znam da imam pred sobom nekog tko je spreman razvijati se, prilagođavati i postati istinski profesionalac u ovom poslu. Ovaj posao ne trpi površnost.
Kako će se nastaviti razvijati korporativne komunikacije?
Ono što sigurno znam jest da će se i dalje razvijati u kontekstu kontinuiranog tehnološkog napretka. Kristalnu kuglu nemam, da bih znala točno u kojim sve smjerovima, a to tako kažem poučena iskustvom pandemije: potpuno neočekivana situacija koja je instantno promijenila način i kanale komunikacija na globalnoj razini. Ono što ne bih nikako voljela jest da se izgubi face to face komunikacija jer vjerujem da je ona i dalje najsnažnija.
Kakvi su Vaši planovi vezani uz odnose s javnošću? Neki Vaši kolege priželjkuju da napišete knjigu o korporativnim komunikacijama.
Lijepo je što me kolege na taj način promatraju i hvala im na tome što prepoznaju moju želju za promicanjem struke i dijeljenjem znanja. Rado se sjetim kako smo u HUOJ-u pokretali izdavačku djelatnost i to je jedna od aktivnosti u Udruzi na koje sam najponosnija jer je donijela veliku korist budućim profesionalcima te živi i danas. Inspiracije za pisanje knjige stvarno mi ne nedostaje, samo bi mi dobro došlo malo više vremena da se tomu mogu posvetiti.
Galerija slika
Vezano
Marko Babić postumno proglašen Komunikatorom 2023. godine, a Dubravka Jusić primila Grand PRix HUOJ-a za razvoj struke odnosa s javnošću
Nagrade Grand PRix HUOJ-a osvojila su 23 komunikacijska projekta. Titulu Najbolje agencije 17. Grand PRixa ponijela je agencija 404.
Dodijeljene nagrade 17. Grand PRix-a
70 prijavljenih projekata, 46 finalista, 23 nagrade: 8 bronci, 8 srebra i 7 zlata
Oboren rekord - 70 prijava na 17. Grand PRix
Kad kažemo da je pred žirijem velik posao ovaj put je doista tako. Na natječaj za dodjelu godišnjih komunikacijskih nagrada pristiglo je 70 projekata!