Dodijeljene nagrade najboljim komunikacijskim projektima iz regije!
26. svibnja održana je online dodjela 2. međunarodne nagrade Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) kojom su nagrađeni najbolji prošlogodišnji komunikacijski projekti, ove godine pod novim nazivom the! award i u novom ruhu. Po odluci stručnog međunarodnog žirija svih 18 prijavljenih projekata prošlo je u finale, a u konačnici je dodijeljeno 16 nagrada u 6 kategorija. Po prvi puta, u natjecanju su sudjelovali projekti iz Slovenije, Srbije te Bosne i Hercegovine.
U kategoriji the! award za odnose s javnošću u institucijama, udrugama i nevladinim organizacijama zlato je osvojila Manjgura d.o.o. za Zagrebačko dijabetičko društvo i projekt pod nazivom Interaktivna izložba “diJAbetes pod kontrolom”, dok je srebro otišlo u ruke Abeceda komunikacije d.o.o. za Državni zavod za statistiku za projekt Popis stanovništva, kućanstava i stanova u Republici Hrvatskoj 2021.
the! Award za odnose s javnošću u kategoriji velikih tvrtki osvojila su dva projekta – zlatnim projektom u ovoj kategoriji proglašena je M Soseska (Herman & partners d.o.o. za Mercator d.d.), a srebrni the! osvojili su agencija 404 i Croatia osiguranje d.d. za LAQO by Croatia osiguranje, prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje predstavlja program prevencije LaqoPrevent.
Srebro u kategoriji the! za odnose s javnošću u kategoriji malih i srednjih tvrtki osvojili su Uplift (Mastercard i Media Val d.o.o.) i "Svakome treba zagrljaj, svakome treba GUTljaj – Javnozdravstvena kampanja osvještavanja o disfagiji" (Abeceda komunikacije d.o.o. za Fresenius Kabi d.o.o.), dok brončana statua putuje u Srbiju za projekt First 3D printed house (Represent Communications za Eco Natura).
U kategoriji the! award za društveno odgovorno poslovanje dodijeljena je srebrna statuta za projekt "Superheroji maske nose ispod očiju", Represent Sarajevo za Hemofarm Bosna i Hercegovina, a broncu su osvojili Franck d.d. i 404 za projekt Franck Beestro, 404 za Zagrebačka pivovara i projekt Ožujsko pivo CSR kampanja 'Čuvaj, pazi, ne bacaj!, Addiko Bank Sarajevo za Ženska Mentorska Mreža te projekt ”SVAKI KOMENTAR SE RECIKLIRA” Represent Communications za Recan Serbia.
Srebrni the! award za političku komunikaciju osvojili su projekti Kampanja za gradonačelnika Rijeke na lokalnim izborima 2021. – Marko Filipović (SDP) - Manjgura d.o.o. za GO SDP Rijeka i Pravi odgovor za Varaždin – Neven Bosilj - Media Val za SDP Varaždin, dok je bronca otišla u ruke agenciji Media Val za SDP Makarska za projekt „Moja slika grada - Makarska kojom se ponosim“ – Zoran Paunović.
U kategoriji the! award for digital communication dodijeljena je jedna nagrada i to zlato za projekt Lajf = igra tveganja (“LIT”) - Herman & partneri d.o.o. za Slovensko zavarovalno društvo.
Čestitamo dobitnicima!
Vezano
Baš je dobro vidjeti vas opet!
Nakon dva dana predavanja, panela i druženja vrijeme je da riječi zamijenimo fotografijama.
Održana je dodjela Grand PRix 2022!
U sklopu godišnje KOMferencije održana je dodjela 15. nagrada Grand PRix najboljim prošlogodišnjim komunikacijskim projektima. Od ukupno 52 prijavljena projekta u 8 kategorija, u finale natjecanja ušlo je 28 projekata, a dodijeljena je 21 nagrada u 7 kategorija. Žiri sastavljen od komunikacijskih stručnjaka koji dolaze iz privatnog i javnog sektora te akademske zajednice po prvi je puta, u 15 godina koliko se dodjeljuju ove prestižne nagrade, podijelio nagrađenima zlato, srebro i broncu – i to 5 zlata, 7 srebra i 9 bronci.
Satnica Smotre finalista the! Awards
Smotra finalista održat će se u četvrtak, 5. svibnja od 12 sati prema utvrđenoj satnici (satnica je podložna manjim izmjenama!)