Članovi HUOJ-a dobitnici PRO PR Globe Awards
Karla Labaš, Marina Bolanča Radunović, Davor Jakovac, Vlatka Vučić-Marasović dobitnici su PRO PR Globe Awards.
U skladu s pravilnikom PRO PR GLOBE Awards, a nakon procesa nominacija, ukupno 25 renomiranih stučnjaka na području odnosa s javnošću iz 12 zemalja, dobitnici su PRO PR GLOBE Awards za 2022. godinu. Bit će im uručene jedinstvene statue, umjetničkih radova studenata Akademije primijenjenih umjetnosti, Sveučilišta u Rijeci. Dodjela priznanja održat će se u sklopu svečane večere, 5. svibnja ove godine u Hotelu Jezero na Plitvičkim jezerima, gdje se održava i 20. jubilarno izdanje PRO PR Konferencije.
Nagradu su osvojili Karla Labaš, PR & Marketing menadžerica Dubrovačkih ljetnih igara, Marina Bolanča Radunović, Vlasnica i direktorica PR agencije Abeceda komunikacije, Davor Jakovac, Voditelj internih komunikacija Hrvatske Pošte, Vlatka Vučić-Marasović, Voditeljica Odsjeka za odnose s javnošću Ureda župana i službenica za informiranje Zadarske županije iz Hrvatske.
Osim njih, nagradu su osvojili: iz Slovenije Katja Fašink, direktorica komunikacija u ELES Grupi, Laura Štraus Vuk, stručnjakinja za odnose s javnošću u Založbi Mladinska Knjiga, Andrej Krajner, direktor komunikacija u NLB GRUPI (Nova Ljubljanska Banka), iz Velike Britanije: Ian Farrow, direktor u Westco Trading LTD (Westminster Council), Liz Ostermann, VIP službenica za odnose s javnošću u Saint Hill Castle and Manor, Mandy Pearse, direktorica Seashell Communications, iz Srbije: Jelena Zlatanović, stručnjakinja za korporativni marketing i komunikacije u MOL-u (Magyar OLaj- és Gázipari Részvénytársaság) i Emilija Lilić, menadžerica internih komunikacija u Tigar Tyresu, iz Ujedinjenih Arapskih Emirata: Khaled AlShehhi, izvršni direktor marketinga i komunikacija u Uredu za medije Vlade UAE, iz Bosne i Hercegovine: Misijana Brkić-Milinković, voditeljica korporativnih komunikacija u HT Eronetu, Aleksandra Marković, voditeljica odnosa s javnošću i marketing menadžerica u Tropic & Moj Market, Melisa Čengić,voditeljica odnosa s kupcima, voditeljica marketinga te menadžerica odnosa s javnošću u Porsche-u, iz Kraljevine Nizozemske: Erik den Hoedt, direktor operacija u Ministarstvu općih poslova, iz Italije: Vicenzo LeVoci, generalni sekretar Venecijanskog kluba (Club of Venice), iz Crne Gore: Dejan Lučić: stručni suradnik na Sveučilištu Crne Gore, Mitar Vučković, interni komunikacijski stručnjak u Elektroprivredi Crne Gore, Amer Ramusović,glasnogovornik i menadžer odnosa s javnošću Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje, iz Vijetnama: Mai Anh Le, regionalna menadžerica Global PR Hub-a, iz Sjeverne Makedonije: Maja Bajalska - Georgievska, voditeljica korporativnih komunikacija u TAV Makedonija, iz Sjedinjenih Američkih Država: Mary Beth West, strateg za odnose s javnošću u Fletcher Marketing PR te iz Mađarske: Zsófia Bánhegyi,direktorica marketinga i komunikacija u Szerencsejáték Zrt.
Vezano
IPRA Golden World Award for Contribution stigla u Hrvatsku
Svetlana Stavreva, bivša predsjednica, a danas članica uprave IPRA -e (International Public Relations Association), u Beču je uručila nagradu direktoru agencije Apriori World, Danijelu Koletiću.
Agencija Abeceda komunikacije dobitnica ovogodišnje prestižne nagrade IPRA Golden World Awards 2021
Kampanjom „Kad sigurno voziš, sigurno stižeš“ osvojila je najvažniju svjetsku komunikacijsku nagradu IPRA Golden World Awards 2021., u kategoriji Country, region and city.
Udruga Brački pupoljci i CTA komunikacije osvojili najprestižniju svjetsku PR nagradu IPRA Golden World Awards for Excellence
Kampanja „Nešto zbilja važno“ osvojila je najprestižniju svjetsku PR nagradu „Golden World Awards for Excellence“ Međunarodne udruge za odnose s javnošću (International Public Relations Association – IPRA) postavši tako jedna od, svega nekoliko, kampanja u Hrvatskoj i regiji kojima je to pošlo za rukom.