Vijesti 04.09.2024. HUOJ

Carpe Diem u Komunikacijskom laboratoriju

Carpe Diem održat će se 17. rujna 2024.  od 15 do 17 sati u Komunikacijskom laboratoriju, Ulica grada Vukovara 5/1, Zagreb.

Povod je nagrada Cannes Lion za kampanju „Priča koja vrijedi svakog slova“.  Komunikacijski laboratorij prva je PR agencija u Hrvatskoj nagrađena lavom iz Cannesa, i to upravo u godini kada obilježava 20 godina postojanja. 

U okviru kampanje „Priča koja vrijedi svakog slova“ 28. studeni proglašen je Danom međimurske popevke. Upravo tog datuma 2018. godine međimurska popevka uvrštena je na UNESCO-ov Reprezentativni popis nematerijalne kulturne baštine čovječanstva. Proglašenjem posebnog dana obilježavanja osigurava se prijenos međugeneracijskog znanja, a ujedno i njezina status UNESCO-ve zaštićene baštine.  Kampanja uspjeh duguje suradnji čitave zajednice: profitnog sektora, javne uprave, odgojno-obrazovnih ustanova, kulturnih udruženja i javnih osoba, a među ostalim upravo to je bila uloga Komunikacijskog laboratorija, okupiti i koordinirati dionike.

Na predstavljanju će govoriti:

  • Manuela Šola, General Manager Komunikacijski laboratorij
  • Kristina Gotovac, PR Senior, voditeljica projekta ispred Komunikacijskog laboratorija
  • Nikola Žinić, Nikola Žinić, Co-Chairman and Chief Creative Officer, glavni voditelj projekta Bruketa&Žinić&Grey

Festival Cannes Lions održava se od 1954. godine, osvajanje nagrade na ovom festivalu smatra se vrhuncem priznanja u komunikacijskoj industriji. Naglasak je na radovima koji imaju značajan utjecaj na društvo, kulturu i ekonomiju. 

Broj mjesta je ograničen, a svoje mjesto osigurajte do 12. rujna 2024. godine na  info@huoj.hr  (ime i prezime, naziv tvrtke/organizacije).

Kolačići

Koristimo vlastite kolačiće i kolačiće treće strane kako bismo Vam mogli prikazati web stranicu i razumijeti kako je koristite, s pogledom na poboljšanje usluga koje nudimo. Ako nastavite s pregledavanjem, smatramo da prihvaćate upotrebu kolačića.