Carpe diem u Determu: Umjetna inteligencija u PR-u: saveznik ili konkurencija?

Ovaj događaj je prilika za razmjenu iskustava i ideja među kolegama iz industrije. Ne propustite!
Pozivamo vas na izuzetno zanimljiv i edukativan Carpe Diem koji će se baviti temom koja već neko vrijeme izaziva velike rasprave u struci – umjetna inteligencija i njezin utjecaj na odnose s javnošću. Carpe Diem se održava u utorak, 4. veljače 2025. godine u 16 sati, u Determu, Filipa Vukasovića 1.
Sudionici:
- Antun Tomašević, CPO Determa
- Nikolina Pitner Zlatec, Customer Success Team Lead, Determ
Umjetna inteligencija ubrzano transformira odnose s javnošću, otvarajući vrata novih mogućnosti, ali i izazova. S naglaskom na praktične primjere i aktualne trendove, istražit ćemo kako AI već sada oblikuje našu profesiju i što to znači za njezinu budućnost. Hoće li umjetna inteligencija postati naš saveznik u unaprjeđenju svakodnevnog rada, ili ćemo se suočiti s novim izazovima i konkurencijom?
Dođite i saznajte kako AI može unaprijediti naše strategije, komunikaciju i prakse, te kako se pripremiti za promjene koje ona donosi. Bit će to prilika za razmjenu mišljenja i iskustava, te za zajedničko promišljanje o tome što nas čeka u budućnosti odnosa s javnošću.
Ne propustite priliku da sudjelujete u ovom važnom razgovoru koji bi mogao oblikovati smjer naše struke i već sada osigurajte svoje mjesto ispunjavanjem prijave putem obrasca!
Predviđeno trajanje događaja 1 sat.
Vezano
Žensko liderstvo kao fokus posljednjeg ovogodišnjeg Carpe diema
U četvrtak, 12. prosinca 2024., održan je posljednji ovogodišnji Carpe Diem u agenciji KIND PR koja je predstavila suradnju s međunarodnom platformom THE LADY's REALM čiji fokus je žensko liderstvo.
Održan Carpe diem u Hrvatskom zavodu za transfuzijsku medicinu
Treći ovogodišnji Carpe Diem održan je u prostorijama Hrvatskog zavoda za transfuzijsku medicinu s ciljem podizanja svijesti o neprocjenjivoj važnosti darivanja krvi. Sudionici su dobili priliku proširiti svoje znanje o značaju ovog plemenitog čina, ali i zaviriti iza kulisa procesa izrade komunikacijskih strategija i snimanja inspirativnih promotivnih videa.
Održan Carpe diem u Komunikacijskom laboratoriju
Carpe diem održan je u Komunikacijskom laboratoriju povodom predstavljanja ideje koja stoji iza kampanje „Priča koja vrijedi svakog slova“, a koju je agencija oblikovana za klijenata Marodi.