‘Buzzwords & Greenwashing’: lokalni i međunarodni primjeri iz prakse u fokusu trećih Haiku dijaloga

‘Save the Planet’ više nije dovoljno. Industrija mora osvježiti svijest o utjecaju i educirati se o odgovornom komuciranju
Prema istraživanju britanske nezavisne mreže komunikacijskih stručnjaka (2023.), više od 40% stručnjaka za marketing i komunikacije izjavilo je da nemaju potrebne vještine za učinkovito komuniciranje održivosti, dok je polovica ispitanika priznala da ne zna kako pristupiti temi i angažirati građane i kupce na pravi način. Ovi podaci bili su uvod u treće izdanje Haiku dijaloga koje je otvorila Karla Andrić, komunikacijska savjetnica, osnivačica Haiku komunikacija i veleposlanica Europskog klimatskog pakta. Cilj susreta bio je otvoriti razgovor o odgovornom komuniciranju, analizirajući fenomen greenwashinga kroz konkretne primjere hrvatskih i međunarodnih kampanja. - Cilj nije prozivati, već učiti i biti podrška brandovima, agencijama, medijima, te svima onima koji žele biti dio promjena, istaknula je Andrić, te nadodala da to možemo postići jedino edukacijom, razmjenom znanja, povezivanjem, a ne korištenjem fraza koje su izgubile značenje zbog prekomjernog korištenja.
Regulacije i transparentnost u EU
Dijalozima se pokazalo i kako Haiku poslovna praksa funkcionira. Povezujući se sa specijaliziranim nezavisnim stručnjakinjama i stručnjacima stvara se kolektiv koji etički pristupa rješavanju problema. Tako je Karla Alfier, konzultantica za regulativu povezanu s održivosti te implementaciju održivosti u poslovanje, na susretu istaknula postojeće i nove EU direktive, potvrdila primjere greenwashinga kroz prizmu regulative te naglasila važnost razmjene znanja.
Pozitivni primjeri EU Climate Pacta
Dino Galinović, član tajništva EU Climate Pacta i komunikacijski savjetnik u Ecorysu, predstavio je pozitivne primjere klimatskih aktivnosti organiziranih od strane pojedinaca i zajednica diljem Europe, te naglasio kako svaka aktivnost mora biti temeljena na stvarnim, mjerljivim akcijama koje donose konkretne rezultate i potiču sudjelovanje što većeg broja građana.
Događaj je okupio stručnjake iz medija, malih poduzeća, banaka, maloprodaje, industrije ljepote, multinacionalnih korporacija, javnog sektora i nevladinih organizacija i bio podržan od strane hrvatskog koordinatora Europskog klimatskog pakta, Društva za dizajn održivog
razvoja (DOOR) i Hrvatske udruge za odnose s javnošću koja je događaj promovirala kroz Carpe Diem program. Četvrti susret najavljen je za lipanj, a prijave za sudjelovanje su već otvorene.
Vezano
Poziv - Carpe Diem - Buzzwords & Greenwashing: Lokalni i međunarodni primjeri
U srijedu, 12.3. u 10 sati održat ćemo Carpe Diem s temom: Buzzwords & Greenwashing: Lokalni i međunarodni primjeri'.
Carpe diem u Determu: Umjetna inteligencija u PR-u: saveznik ili konkurencija?
Ovaj događaj je prilika za razmjenu iskustava i ideja među kolegama iz industrije. Ne propustite!