The! award okupio regionalne stručnjake za važnu ulogu!
U žiriju za dodjelu međunarodne nagrade the! okupljeno 18 regionalnih stručnjaka koji će ocjenjivati pristigle projekte ovogodišnjeg javnog poziva. Rok za prijavu je 1. listopada 2024.
Žiri okuplja po tri stručnjaka iz agencija i korporacija te javnog i državnog sektora iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Slovenije, Srbije i Sjeverne Makedonije. Ovogodišnjim žirijem predsjedava Tamara Vlastelica.
Članovi žirija:
Nemanja Boljević, Montenergrin Foriegn Investors `Council (MFIC) (Crna Gora)
Nemanja Boljević je Communications and Public Affairs Manager u Montenegrin Foreign Investors’ Council gdje oblikuje stratešku komunikaciju i odnose s javnošću za organizaciju, razvija i implementira komunikacijske strategije te je zadužen za upravljanje odnosa s medijima. Također, od 2018. godine predaje na CEPI PR gdje mentorira studente u njihovom akademskom i profesionalnom razvoju. Radio je kao komunikacijski stručnjak te stručnjak za društveno odgovorno poslovanje u CKB Bank gdje je njegova uloga obuhvaćala upravljanje internim i eksternim komunikacijama te oblikovanje i implementaciju inicijativa društvene odgovornosti. Svoje znanje obogatio je i radom kao stručnjak za odnose s javnošću u Institutu za javno zdravlje Crne Gore gdje je oblikovao kriznu komunikacije tijekom pandemije COVID-19 te kao content editor i project manager u Interaktivnom studiju Fleka. Završio je Fakultet političkih znanosti u Podgorici 2011. godine.
Ljiljana Burzan - Nikolić, BI Communications (Crna Gora)
Magistra ekonomskih znanosti i izvršna direktorica agencije za kreativne komunikacije BI Communication iz Podgorice. Završila je Ekonomski fakultet u Podgorici, gdje je i magistrirala. Svojim vizionarskim pristupom i bogatim iskustvom, uspješno vodi brojne projekte usmjerene na unapređenje poslovanja i osnaživanje crnogorske poslovne zajednice, podižući standarde komunikacije na višu razinu. Osnovala BI Communication 2018. godine i od tada uspješno vodi ovu PR agenciju koja se bavi kreiranjem strategija i taktika komunikacije, event menadžmentom, digitalnim kampanjama, konzultingom, kao i edukacijom. Od 2016. predaje Marketing na Fakultetu za dizajn i multimediju UDG-a, a od 2015. Strategiju i taktiku komunikacije na CEPI - Školi za odnose s javnošću. Također, kreirala je i provodi obuku „Osnove poslovne komunikacije“ od 2020. godine. Od 2012. godine, suosnivačica je i realizira Međunarodni festival lutkarstva u Podgorici. Ljiljana je dobitnica nagrade za filantropiju ISKRA za doprinos razvoju općeg dobra 2016. godine, kao i međunarodne nagrade PRO.PR AWARD za doprinos razvoju struke odnosa s javnošću 2019. godine. Kao inicijatorica i liderica projekta Top Women Business Montenegro, prepoznata je kao važna figura u promociji inkluzivnosti u poslovanju. Direktorica je projekta Top Business Montenegro od 2023. godine, a od 2018. do 2022. bila je direktorica projekta „100 najvećih u Crnoj Gori". Svojim radom, Ljiljana Burzan-Nikolić nastavlja inspirirati i podržavati poslovnu zajednicu Crne Gore, ostavljajući autentičan trag u industriji komunikacija i ekonomije te društveno odgovornog poslovanja.
Lara Chasule Gonev, McCann Skopje (Sjeverna Makedonija)
Rođena u Skoplju, živjela je na više kontinenata, ali Makedonija je uvijek bila u njenom srcu. Svoj profesionalni život (i privatne interese) posvetila je medijskoj pismenosti, dijeljenju pravih i istinitih informacija, te brizi da se one prenose na ispravan način.
Karijeru je započela kao marketinška menadžerica, ali ubrzo prelazi na novinarstvo i suradnju s nekoliko međunarodnih medijskih kuća. Lara je jedna od prvih stručnjakinja za odnose s javnošću u Makedoniji, suosnivačica bivše Udruge za odnose s javnošću, voditeljica prvih generacija Londonske škole za odnose s javnošću u Makedoniji i certificirana predavačica, tijekom čega je educirala mnoge stručnjake za odnose s javnošću koji danas djeluju u zemlji. Osim odnosa s javnošću i korporativnih komunikacija, stručnjakinja je za sve glavne komunikacijske discipline. Posljednjih 22 godine aktivno radi u McCann Skoplje, trenutno na poziciji direktorice službe za korisnike u najvišem menadžmentu. Uz to, preuzima i druge važne uloge u kompaniji, poput izvora mudrosti, savjetodavnog ureda, rame za plakanje i generatora smijeha. U slobodno vrijeme je majka, ljubiteljica životinja, amaterska spisateljica i strastvena kolekcionarka knjiga: vlastitih i posuđenih, starih i novih.
Elena Dimovska, A1 Makedonija (Sjeverna Makedonija)
Stručnjakinja je za korporativne komunikacije iz Sjeverne Makedonije s preko 14 godina iskustva. Diplomirala je na Universita Cattolica del Sacro Cuore u Milanu, Italiji gdje je stekla titulu magistrice na području korporativnih komunikacija. Početkom 2018. godine postala je šefica korporativnih komunikaciji u kompaniji A1 Makedonija, vodećoj telekomunikacijskoj kompaniji unutar A1 Telekom Austria AG gdje je odgovorna za oblikovanje i implementaciju sveobuhvatnih komunikacijih strategija za internu i eksternu javnost. Svoje bogato iskustvo stekla je u PR agenciji Element PR gdje je obnašala dužnost kreativnog direktora i PR menadžera te radeći s raznovrsnim klijentima iz različitih industrija od kojih su samo neke financijska i modna industrija.
Maja Kalan Pongrac, Ljubljanske mlekarne, grupa Lactalis (Slovenija)
U odnosima s javnošću radi već osam godina. Diplomirala je politologiju, a prethodno je radila kao novinarka i urednica u Styria media grupi (slovenski dnevni list Žurnal24). Njezino novinarsko iskustvo pomaže joj prepoznati projekte koji privlače pozornost javnosti. Ljubljanske mlekarne, članice najveće mljekarske kompanije na svijetu – Lactalis Grupe, slijede načela koncerna o održivom razvoju te stoga stavljaju naglasak na održivost u komunikaciji brenda. Zajedno s marketinškim timom kreiraju kampanje za robne marke proizvoda i uključuju zaposlenike kako bi ojačali internu svijest o obvezama organizacije u pogledu DOP-a.
Radovan Klaić, Impressum komunikacije (Hrvatska)
Komunikacijski je stručnjak sa završenim postdiplomskim studijem MBA u IEDC-u na Bledu te ima više od 20 godina iskustva u medijima i marketingu. Nakon početnih 5 godina rada u tada vodećoj PR agenciji u Hrvatskoj, pridružio se austrijskoj Styriji gdje je radio 10 godina na visokim menadžerskim pozicijama uključujući pozicije člana Uprave 24sata i Večernjeg lista. Tijekom bogate karijere u komunikacijama, Radovan je vodio ili sudjelovao u kampanjama za mnogobrojne hrvatske i međunarodne klijente, a specijalist je za strateško i krizno komuniciranje. Posljednjih 10 godina suvlasnik je i direktor PR agencije Impressum komunikacije.
Jernej Kovač, Ministarstvo gospodarstva, turizma i sporta (Slovenija)
Viši je menadžer za odnose s javnošću i tržišne komunikacije, trenutno na poziciji voditelja Ureda za odnose s javnošću u Ministarstvu za gospodarstvo, turizam i sport Republike Slovenije. Inžinjer prirodnih znanosti s diplomom MBA i specijalizacijom iz marketinga na HEC-Paris School of Management, stekao je gotovo 20 godina iskustva u različitim komunikacijskim ulogama na razini strateškog razvoja i operativne izvedbe: upravljanje odnosima s javnošću, korporativnim komunikacijama, odnosima s medijima i krizne komunikacije, regulatorni i javni poslovi te tržišne komunikacije. U vodećim ulogama, Kovač je vodio odjele za korporativno komuniciranje, savjetovao više izvršno rukovodstvo i bio odgovoran za izgradnju ugleda slovenskih ministarstava. Osim toga, stekao je marketinško iskustvo tijekom uspostavljanja prve nacionalne višegodišnje marketinške kampanje za slovensku prehrambeno-prerađivačku industriju. Doprinio je i slovenskim predsjedanjima EU-om, 2008. kao glasnogovornik Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i prehrane, a 2021. upravljao je glasnogovornicima vlade u Vladinom uredu za komunikacije. Kovač je također bio diplomat u EU, upravljajući osjetljivim javnim pitanjima i europskim regulatornim poslovima. Prije preuzimanja profesionalnih komunikacijskih uloga, radio je i kao urednik i novinar.
Anita Kovačič Čelofiga, Slovenska policija (Slovenija)
Stručnjakinja je za odnose s javnošću u slovenskoj policiji s raznim medijskim iskustvima. Bivša je predsjednica Slovenskog društva za odnose s javnošću, gdje vodi sekciju za komunikatore u javnom sektoru. Za svoj rad nagrađena je Prizmom, nagradom za komunikacijsku izvrsnost i drugim priznanjima, a za rad u policiji nagrađena je i za dobre prakse u policiji.
Bojana Mandić, Komunikacijski laboratorij (Hrvatska)
Posljednjih dvadeset godina znanje i iskustvo stječe u dinamičnom agencijskom okruženju, trenutno na poziciji PR seniorke u agenciji Komunikacijski laboratorij. Kao starija savjetnica odgovorna je strateško savjetovanje klijenata iz različitih industrija, osmišljavanje i provedbu integriranih komunikacijskih strategija, razvoj i nadzor PR aktivnosti za brojne domaće i međunarodne kompanije te razvijanje kompetencija članova timova. U agenciji radi i na treninzima krizne komunikacije u sklopu projekta Crisis Simulation. Od 2017. certificirana je stručnjakinja za odnose s javnošću Hrvatske udruge za odnose s javnošću, članica žirija nagrade Grand PRix HUOJ-a te godišnje studentske nagrade HUOJ-a Mlada nada. Voditeljica je i članica nominiranih i nagrađenih timova u sklopu Grand PRix natjecanja u kategorijama društveno odgovorno poslovanje i interne komunikacije. Godine 2022. završava LQ - Master Leader Akademiju s ciljem dodatnog osobnog i profesionalnog razvoja te usavršavanja vještina vođenja timova.
Irena Miličević Vukoja, Woman Comm Club (Bosna i Hercegovina)
Magistrica ekonomije sa više od 16 godina iskustva u retail industriji. Svoju karijeru započela je kao pripravnik u Konzum d.o.o. Sarajevo, u sklopu Agrokor grupe, a dalji tok rekli bi bio je by the book, od pozicije pripravnice do rukovoditeljice pa na kraju direktorice marketinga unutar iste kompanije. Nakon 15 godina korporativne karijere odlučila je osnovati kreativnu kompaniju Prefix čiji je cilj ponuditi tržištu malo drugačije projekte i drugačiji pristup kreativnom i strateškom poslovanju kroz prizmu consultinga, PR i kreative, ali i donoseći neke nove globalne trendove kao što su Employer branding te Employee advocacy te jedan novi regionalni projekat a to je Woman.Comm Club.
Nataša Milović, Addiko bank AD Podgorica (Crna Gora)
Magistrica iz područja odnosa s javnošću i stručnjakinja za korporativne komunikacije u Addiko banci u Crnoj Gori. Svoje bogato iskustvo od preko dvadeset godina započela je u sektoru za odnose s javnošću Ministarstva turizma Crne Gore, a zatim nastavila radom na brojnim projektima i angažmanom u renomiranim međunarodnim kompanijama. Diplomirala je na LSPR školi za Odnose s javnošću. Bila je na čelu PR agencije McCann Erickson u Podgorici, gdje je vodila projekte pozicioniranja, strategije komunikacije, rebrandinga i unapređenja imidža za najveće kompanije i investitore u Crnoj Gori – T-Mobile, Mtel, Coca-Cola HBC, Johnson&Johnson i mnoge druge. Vođena principima integriranih komunikacija, svoju je karijeru nadogradila uspješnim upravljanjem marketingom luksuzne destinacije i najvećim turističkim projektom u Crnoj Gori - Porto Montenegro u Tivtu. Odlučna da ostavi trag u industriji marketinga i komunikacija, preuzela je odgovornost za otvaranje prvog Hard Rock Cafea na ovim prostorima, te kroz ulogu menadžerice prodaje i marketinga osigurala da prodajne i marketinške aktivnosti rezultiraju uspješnim pokretanjem poslovanja i predstavljanjem identiteta svjetski poznatog brenda u cijelosti. Organizirala je brojne događaje – konferencije, izložbe, sajmove, koncerte, predstave i slično, s velikim brojem posjetitelja i složenim programom i organizacijom. Već dugi niz godina čvrsto je vezana uz moderan i mlad tim Addiko „netipičnih bankara“. Na poziciji stručnjakinje za korporativne komunikacije brine se o internoj i eksternoj komunikaciji, employer brandingu, angažmanu zaposlenih, društveno odgovornim projektima, uključujući ESG inicijative i financijsku pismenost, te ostalim aktivnostima koje doprinose uspješnom pozicioniranju banke na tržištu i reputaciji banke kao uzornog poslodavca i odgovornog člana zajednice u kojoj posluje. Kaže da njezina biografija ne bi bila potpuna ako ne bi istaknula svoj doprinos baletnoj umjetnosti u Crnoj Gori, kao dugogodišnja plesačica i članica baletne trupe „Ballo“ iz Podgorice, jer to je ono što će ostati zapisano, što je dio njezina odrastanja, osobnosti, senzibiliteta i beskrajne ljubavi prema plesu, glazbi i umjetnosti.
Maja Naumovska Saveska, Halkbank AD Skopje (Sjeverna Makedonija)
Dr. sc. Marijan Primorac, Sveučilište u Mostaru (Bosna i Hercegovina)
Docent je i pročelnik studija Odnosa s javnošću Filozofskog fakulteta sveučilišta u Mostaru i vanjski suradnik Odjela za komunikologiju Sveučilišta u Dubrovniku. Autor je i koautor više znanstvenih članaka iz područja komunikologije, interpersonalne komunikacije i odnosa s javnošću. Sudjelovao je na više međunarodnih i domaćih konferencija kao izlagač te kao član organizacijskih odbora. Od 2021. godine predsjednik je organizacijskog odbora međunarodno znanstveno stručne konferencije Pr & Media Days Mostariensis. Član je uredništva međunarodno znanstvenog časopisa South Eastern European Journal of Communication. Recenzent je većeg broja znanstvenih radova domaćih i inozemnih izdavača.
Dr. sc. Tamara Vlastelica, Univerzitet u Beogradu (Srbija)
Profesorica je na Katedri za marketinški menadžment i odnose s javnošću Fakulteta organizacijskih znanosti Sveučilišta u Beogradu te gost predavačica na brojnim međunarodnim programima i sveučilištima. Već 20 godina radi kao konzultant u području korporativnih i marketinških komunikacija za veliki broj multinacionalnih kompanija, međunarodnih organizacija i institucija javne uprave. Od 2015. godine stručnjak je za međunarodne komunikacije Organizacije Ujedinjenih naroda za hranu i poljoprivredu (UN FAO). Dobitnica je brojnih strukovnih nagrada iz područja komunikacija, a 2014. godine Srpska asocijacija menadžera proglasila ju je najboljim mladim menadžerom u Srbiji. Doktorirala je na Sveučilištu u Beogradu, a stručno se usavršavala i na London Business School. Autor je sedam knjiga iz područja komunikologije te preko 100 znanstvenih i stručnih radova.
Aida Salkić, BEYOND (Bosna i Hercegovina)
Osnivačica i direktorica PR agencije Beyond Consulting ima preko 15 godina iskustva u upravljanju strateškom komunikacijom velikih kompanija u različitim industrijama. Diplomirala je Odnose s javnošću na Internacionalnom Univerzitetu u Maleziji, odsjek Mass Communication a kroz svoj dugogodišnji rad, Aida je učestvovala na nizu konferencija i edukacija te se istakla dobivanjem prestižne PRO.PR nagrade za doprinos razvoju PR industrije u regiji. Njeno bogato iskustvo obuhvata organizaciju događaja, odnose s javnošću te strateško komuniciranje s posebnim fokusom na kriznu komunikaciju i odnose s medijima. Ona vjeruje da personaliziran pristup prilagođen specifičnom kanalu ključno doprinosi uspješnoj komunikaciji, dok budućnost PR-a vidi u adekvatnom komuniciranju o praksama održivog poslovanja, prateći transformacije prilagođene modernom dobu. Aida je dugogodišnje radno iskustvo stekla u ASA Prevent Grupaciji nakon čega je 2021.g. osnovala Beyond Consulting, specijaliziranu agencija za razvoj strateškog komuniciranja, savjetovanje i pružanje kompletne usluge komunikacije, gdje novim pristupom gradi odgovorne i pouzdane brendove i poželjne poslodavce. Beyond Consulting pomaže klijentima da održivim poslovanjem grade dugoročne partnerske odnose i reputaciju brenda koji stvara trajnu vrijednost.
Bojana Stanković, Smart Vision (Srbija)
Ljubav prema komunikacijama otkrila je još tokom studija na Fakultetu organizacionih nauka i već na prvoj studentskoj praksi u marketinškoj agenciji shvatila da je njezina interesna sfera upravo izazovni svet komunikacija. Nakon pozicija marketing menadžera u magazinu PC Press i kompaniji Pakom Computers, javila se želja da pokrene svoj posao i upusti se u ocean izazova koji sa sobom nosi život žene poduzetnice na Balkanu. Sa suprugom 2007. godine osnivaju Smart Vision, agenciju koja je od nekoliko surandika izrasla u full-service marketing agenciju sa sjedištem u Beogradu, ali i uredima u Zagrebu, Banja Luci, Skoplju i odnedavno Dubaiju, čime svoju viziju iz regiona pokušavaju proširiti dalje na nove meridijane. Tokom proteklih 16 godina razvijala je i osobne vještine radeći sa nekim od najvećih imena iz različitih industrija, poput kompanija Canon, Hewlett Packard, Ceumed, Novartis, Miele, Knjaz…Veliki je kreativac, emotivac, ali prije svega profesionalac pa od sebe i od svojih suradnika uvijek očekuje da na zajedničkim projektima stave svoj osobni, kreativni pečat, jer, kaže: Za nas ništa nije samo posao, i mi u svemu što radimo ostavljamo dio sebe.“ Njezin moto je – sve je moguće ako dovoljno jako vjeruješ u to, što dokazuje na osobnom primjeru, u kom je našla savršen recept za balansiranje posla,obitelji, ali i putovanja, kao omiljenog hobija.
Maja Stojanović, Olaf&McAteer (Srbija)
Izvršna direktorica Olaf&McAteer agencije za integrirane komunikacije, koja je ekskluzivni partner globalne mreže komunikacijskih agencija Ketchum, s 22 godine iskustva u radu na području strateškog savjetovanja i upravljanja komunikacijama. Svoje znanje na području odnosa s javnošću, korporativnih komunikacija, PA-a, te upravljanja krizama i dr. razvijala je i unaprjeđivala kroz rad s nizom klijenata iz različitih industrija. Stoga se danas može pohvaliti bogatim komunikacijskim iskustvom na području tehnologija radeći za Telekom Srbija, A1 (Telekom Austria Group), SBB (United Group), NSN, Oracle i dr, te u brand sektoru gdje se ističe rad za Avon, Bosch, Nescafe, Philips, NYX, vivo i dr. Njezino bogato iskustvo obuhvaća i rad sa klijentima u energetskom i financijskom sektoru, na području zdravstva, umjetnosti te transporta. Rad s mnogobrojnim klijentima imao je pozitivan učinak na razvoj sposobnosti brze prilagodbe brojnim promjenama u poslovnom okruženju te uočavanje novih trendova na tržištu što je od izuzetne važnosti u industriji u kojoj su promjene konstanta. Mnogobrojni zadovoljni klijenti, uspješno odrađeni projekti i vođeni timovi, učinkovita implementacija strategija pokazatelji su njezinog izvrsnog rada. Razvoj i primjena medijskih, korporativnih i brand strategija te PR planova njezini su najjači adut. Trenutačno radi s renomiranim korporacijama kao što su A1 Srbija, AmCham, Japan Tobacco International, Erste Bank, IKEA Srbija, Robert Bosch, NYX Professional MakeUp, Chips Way, SkyShowtime i mnogi drugi. Nadalje, Majin rad ističe se po velikom broju „donor-funded“ projekata međunarodnih institucija poput EU, USAID, UNDP, British Council, i dr. Posebno je ponosna na pro-bono projekte koje agencija sa velikom ljubavlju uvijek ima na svojoj listi klijenta. Završila je skandinavske jezike i književnosti na Filološkom fakultetu Sveučilišta u Beogradu.
Dr. sc. Tamara Vlastelica, Univerzitet u Beogradu (Srbija)
Profesorica je na Katedri za marketinški menadžment i odnose s javnošću Fakulteta organizacijskih znanosti Sveučilišta u Beogradu te gost predavačica na brojnim međunarodnim programima i sveučilištima. Već 20 godina radi kao konzultant u području korporativnih i marketinških komunikacija za veliki broj multinacionalnih kompanija, međunarodnih organizacija i institucija javne uprave. Od 2015. godine stručnjak je za međunarodne komunikacije Organizacije Ujedinjenih naroda za hranu i poljoprivredu (UN FAO). Dobitnica je brojnih strukovnih nagrada iz područja komunikacija, a 2014. godine Srpska asocijacija menadžera proglasila ju je najboljim mladim menadžerom u Srbiji. Doktorirala je na Sveučilištu u Beogradu, a stručno se usavršavala i na London Business School. Autor je sedam knjiga iz područja komunikologije te preko 100 znanstvenih i stručnih radova.
Majda Žujo, Podravka (Hrvatska)
Direktorica je sektora Korporativne komunikacije i odnosi s dionicima vodeće hrvatske prehrambeno-farmaceutske kompanije – Grupe Podravka. Diplomirala je na Fakultetu političkih znanosti 2008., nakon čega je profesionalnu karijeru počela graditi u novinarstvu, od čega je najznačajniji dio provela u Poslovnom dnevniku. Posljednjih desetak godina rada u PR-u glavni su joj fokusi bili na odnosima s medijima, kriznom komuniciranju te strateškim i korporativnim komunikacijama. Kroz dugogodišnje iskustvo sudjelovala je u brojnim uspješnim komunikacijskim projektima od kojih je neke nagradila i struka. Zajedno sa svojim suradnicima osvojila je tako i Međunarodni Grand Prix HUOJ-a u kategoriji društveno odgovornog poslovanja, srebrni Grand Prix za unutrašnje komunikacije te posljednji, brončani Grand Prix za integriranu kampanju Dobar okus daleko se čuje, kojom je obilježeno 75 godina Podravke.
Po isteku roka prijava, 1.10. žiri pristupa raspravi i ocjenjivanju pristiglih prijava u dva ocjenjivačka kruga.
Nagrade će biti uručene u četvrtak, 7. studenoga 2024. u Gradskom kazalištu mladih U Splitu, u sklopu godišnje KOMferencije (7. – 9.11.2024.)