18. Grand PRix - Objava finalista i satnice Smotre

Smotra finalista održat će se u srijedu, 19. ožujka 2025. od 9:30 sati u dvorani Indigo, Wespa Spaces, Zavrtnica 17.
Od 65 projekata 33 će dobiti priliku žiri uvjeriti da su upravo oni ti koji trebaju dobiti nagradu. Finalisti su raspoređeni u 9 natjecateljskih kategorija.
Spomenimo da u finale ulaze svi projekti čiji je zbroj prosječnih bodova minimalno jednak ili veći od 51% u svakom od kriterija koji se ocjenjuju ili minimalno 60% od ukupno mogućeg zbroja prosječnih ocjena, s obzirom na broj članova žirija koji sudjeluju u žiriranju kategorije. Iako je u kategoriji velikih trgovačkih društava bilo 10 prijava, nakon ocjene žirija i zbroja prosječnih bodova, nažalost niti jedan projekt nije zadovoljio propisani minimum.
Smotra finalista održat će se u srijedu, 19. ožujka 2025. od 9:30 sati u dvorani Indigo, Wespa Spaces, Zavrtnica 17. Satnica je okvirna i podložna manjim izmjenama.
9:30 Dobrodošlica i uvodno obraćanje predsjednika žirija
9:40 Grand PRix za odnose s javnošću javnih tijela Republike Hrvatske, međunarodnih organizacija u Hrvatskoj te institucija i tijela Europske unije
- Mare ima svoj đir, Grad Split i Natko Stipaničev za Grad Split
- Europa za Gen Z, PRODUKT PLATFORMA d.o.o. za Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj
10:00 Grand PRix za odnose s javnošću u udrugama i nevladinim organizacijama
- Junaci ne poznaju strah, Vrh komunikacije za Gradsko društvo Crvenog križa Split
- ZEZ Sunce – Gradimo našu energiju na gradskoj tržnici u Križevcima, Zelena energetska zadruga
- Život ima cijenu!, 404 Agency za Zakladu SOLIDARNA
- Kampanja informiranja i osvještavanja o pravima transrodnih osoba: “Ja sam kao ti”, Agencija Madison Consulting za klijenta udrugu kolekTIRV
- Nema više lijeka za mog sina, Narativ komunikacije i Udruga DMD
10:50 Grand PRix za odnose s javnošću malih i srednjih trgovačkih društva
- Dolazak Jabila u Hrvatsku - najveće američke investicije u hrvatsko gospodarstvo, 404 Agency i Jabil
- GR!F IPA – Pivska ekspedicija, 404 agency za K pivovari d.o.o.
- Trg snažnih žena Grada Rijeke, 404 agency za Rijeka Gateway
- Mirovine iz dječje perspektive, Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri za klijenta AZ mirovinski fondovi
- Nulti kvadrant 2024., Val grupa komunikacije za Val grupa komunikacije
11:50 – 13:00 STANKA
13:00 Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje
- Genijalce potakni, svijet pomakni, Abeceda komunikacije i Intersnack Adria
- Business inspiring culture Millenium promocija d.o.o. za BOSQAR d.d. i Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu
- Budi TU. Budi CE. - podrži klinCE kreativCE SOS Dječjeg sela Hrvatska, 404 agencija za Atlantic Cedevitu:
- Podzemne vode, čuvari života, Studenac i Pragma komunikacije
- Alati za moderno doba, Hrvatski Telekom
- Od viška glava, boli Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri za klijenta HUP Koordinacija proizvođača, trgovaca i distributera jakih alkoholnih pića
- #BoljiOnline, A1 Hrvatska
14:00 Grand PRix za unutrašnju komunikaciju
- RBA Dress Code - Autentični i svoji, ALERT za Raiffeisen banku u Hrvatskoj
- Interni program "Volim AI", Hrvatski Telekom
- Promjena Uprave u A1 Hrvatska, A1 Hrvatska
14:30 – 14:45 STANKA
14:45 Grand PRix za političku komunikaciju
- Projekt "zokipedia" - predsjednička kampanja Zorana Milanovića na TikToku, Ana-Marija Ferenčak, Paula Hranilović i Ivana Pušonjić za Zorana Milanovića
- Tunel Učka treba biti besplatan, Narativ komunikacije i Istarski demokratski sabor (IDS)
15:00 Grand PRix za organizaciju i komunikaciju događaja
- Istria300, Val grupa komunikacije d.o.o., Bike triangle d.o.o.
- Sunset Sports Media Festival 2024, Millenium promocija d.o.o. i Prime Time Komunikacije d.o.o. za Sunset Media Festival d.o.o.
- CyberGuard 2024, A1 Hrvatska, Pragma komunikacije
- HealthComm Forum 2024, VAL GRUPA KOMUNIKACIJE d.o.o.
15:40 Grand PRix za digitalnu komunikaciju i komunikaciju na društvenim mrežama, za komunikaciju uz pomoć AI alata
- Čizma puna optimizma, 404 agencija za Atlantic Cedevitu
15:50 Grand PRix za integriranu kampanju
- #Pistachiogate kampanja, Komunikacijski laboratorij d.o.o. - McDonald's Hrvatska, Globalna hrana d.o.o.
- Kampanja Ožujskog piva za borbu protiv raka prostate: Budi hrabar, budi zdrav, Agencija 404 d.o.o. za klijenta Zagrebačka pivovara d.o.o.
- Priča koja vrijedi svakog slova, Komunikacijski laboratorij, Marodi
- „Hrvatska 2074. – pogled u budućnost”, Millenium promocija d.o.o. za Croatia osiguranje d.d.
16:30 KRAJ
Vezano
Poziv - Carpe Diem - Buzzwords & Greenwashing: Lokalni i međunarodni primjeri
U srijedu, 12.3. u 10 sati održat ćemo Carpe Diem s temom: Buzzwords & Greenwashing: Lokalni i međunarodni primjeri'.
18. Grand PRix - 65 prijavitelja u utrci za statuu izvrsnosti – dobitnici poznati u travnju 2025.
Ove godine 65 prijavitelja pokušat će se izboriti za simboličnu statuu izvrsnosti. Dobitnici će biti poznati u travnju 2025.
Imenovani članovi žirija 18. Grand PRixa
Nagrade će biti dodijeljene u 11 natjecateljskih kategorija, a konačnu odluku donijet će žiri sastavljen od 11 stručnjaka iz različitih područja odnosa s javnošću. Svi članovi žirija posjeduju bogato radno iskustvo te će svojim stručnim znanjem i objektivnošću odabrati najbolje projekte prošle godine.