18. Grand PRix natječaj otvoren do 4.2.

Otvaramo javni poziv za dodjelu godišnjih nagrada za najbolje prošlogodišnje komunikacijske projekte. Dobitnike ćemo saznati na dodjeli 7.4.2025.
Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću je izraz priznanja za izvrsnost u osmišljavanju i provedbi projekata vezanih za strateške komunikacije i odnose s javnošću u tvrtkama, ali i motivacija za dodatne napore, inovativnost i prezentaciju struke odnosa s javnošću i važnosti komunikacije u javnosti. Dodatna vrijednost nagrade je edukacija i usavršavanje koje proizlazi iz razmjene iskustva i znanja kroz prezentaciju komunikacijskih projekata.
Nagrade će i ove godine biti dodijeljene u 11 natjecateljskih kategorija:
Grand PRix za odnose s javnošću javnih tijela Republike Hrvatske, međunarodnih organizacija u Hrvatskoj te institucija i tijela Europske unije
Nagrada se dodjeljuje za najbolje komunikacijske projekte državnih, regionalnih i lokalnih tijela, međunarodnih organizacija te EU institucija u Hrvatskoj, izuzev trgovačkih društava u vlasništvu javnih tijela Republike Hrvatske.
Grand Prix za odnose s javnošću udruga i nevladinih organizacija
Nagrada se dodjeljuje za najbolji komunikacijski projekt udruga i nevladinih organizacija, što obuhvaća: organizacije civilnog društva (udruge i klubove), odgojno-obrazovne ustanove kojima nisu osnivači tijela državne vlasti Republike Hrvatske ili jedinice regionalne i lokalne samouprave, kulturne ustanove i zajednice kojima nisu osnivači tijela državne vlasti Republike Hrvatske ili jedinice regionalne i lokalne samouprave.
Grand PRix za odnose s javnošću velikih trgovačkih društava
Nagrada se dodjeljuje za najbolji komunikacijski projekt za velike tvrtke poslovnoga sektora, koje prema klasifikaciji Europske unije obuhvaćaju više od 250 zaposlenika.
Grand PRix za odnose s javnošću malih i srednjih trgovačkih društava
Nagrada se dodjeljuje za najbolji komunikacijski projekt za male i srednje tvrtke poslovnoga sektora, koje prema klasifikaciji Europske unije obuhvaćaju od 1 do 249 zaposlenika.
Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje
Nagrada se dodjeljuje za najbolji komunikacijski projekt na području društveno odgovornog poslovanja, pri čemu je fokus ocjenjivanja na komunikaciji projekta.
Grand PRix za unutrašnju komunikaciju
Nagrada se dodjeljuje za najbolji komunikacijski projekt namijenjen zaposlenicima.
Grand PRix za političku komunikaciju
Nagrada se dodjeljuje za najbolji komunikacijski projekt na području političkog komuniciranja.
Grand PRix za kriznu komunikaciju
Nagrada se dodjeljuje za najbolji komunikacijski projekt dominantno i primarno na području krizne komunikacije.
Grand PRix za organizaciju i komunikaciju događanja
Nagrada se dodjeljuje za najbolju komunikaciju organiziranog i provedenog događanja.
Grand PRix za digitalnu komunikaciju i komunikaciju na društvenim mrežama, za komunikaciju uz pomoć AI alata
Nagrada se dodjeljuje za najbolji komunikacijski projekt dominantno i primarno na području digitalne komunikacije, komunikacije na društvenim mrežama i komunikaciju uz pomoć AI alata.
Grand PRix za integriranu kampanju
Nagrada se dodjeljuje za najbolji komunikacijski projekt dominantno i primarno za ukupnu integriranu komunikaciju.
Kako bi prijava bila valjana potrebno je do 4. veljače 2025. u 15 sati:
- ispuniti obrazac dostupan na poveznici: https://tally.so/r/n9p61X
Obrazac sadrži sve elemente prijave kao i prijašnjih godina.
- unutar obrasca priložiti / prenijeti Opis projekta – Prijavnicu (preuzmi!)
U opisu projekta dopušteno je upotrijebiti najviše 1000 riječi. Prijave koje će u opisu projekta imati više od 1000 riječi žiri neće uzeti u razmatranje. Opis se prilaže u .doc formatu.
- unutar obrasca priložiti /prenijeti Prezentaciju
Prezentacija se šalje u .ppt ili .pdf formatu, video sadržaj ne smije biti ukupno u prezentaciji duži od 2 minute i može sadržavati do najviše 15 stranica. Ako prezentacija prelazi 10MB i nije ju moguće uvesti u obrazac, pošaljite je na: grandprix@huoj.hr .
- pravovremeno zatražiti ponudu i platiti kotizaciju za sudjelovanje
Zahtjev za dostavu ponude prema kojoj se uplaćuje kotizacija šalje se na grandprix@huoj.hr uz obvezno navođenje podataka: rana, redovna ili kasna prijava, član/nije član, naziv uplatitelja te OIB uplatitelja.
Prijava na rani, redovni ili kasni rok podrazumijeva i dostavu potpune prijave do isteka roka za koji se prijavljuje.
Važni datumi:
od 20.1. rane prijave
do 27.1. redovne prijave
do 4.2. kasne prijave
4.2. zatvaranje natječaja u 15 sati
13./14.3. obavijest finalistima i ostalim prijaviteljima o ulasku u finale uz informaciju o satnici Smotre finalista (putem e – pošte, mrežnih stranica HUOJ-a)
do 25.3. dostava video prezentacije projekta (video) u trajanju 30 sec za potrebe dodjele nagrada
19. 3. Smotra finalista (mjesto održavanja bit će naknadno utvrđeno)
7.4. svečanost dodjele nagrade (mjesto održavanja bit će naknadno utvrđeno)
Projekte će ocjenjivati žiri sastavljen stručnjaka za odnose s javnošću u tvrtkama, agencijama, javnom i nevladinom sektoru, predstavnika znanosti, odnosno visokoškolskih ustanova na kojima se predaju kolegiji odnosa s javnošću te stručnjaka iz srodnih nacionalnih i međunarodnih organizacija iz područja odnosa s javnošću.
Sve informacije potražite u Uputama za prijavitelje, a za dodatna pojašnjenja pišite na: grandprix@huoj.hr.
Preuzmite:
obrazac dostupan na poveznici: https://tally.so/r/n9p61X
Pravilnik o dodjeli godišnjih nagrada Grand PRix
Vezano
Održana godišnja Skupština
Redovita godišnja Skupština uspješno je održana 11. prosinca 2024. godine na kojoj je donesen Plan rada s financijskim planom rada u 2025. godini te je usvojena Odluka o produljenju važenja Strateškog plana HUOJ-a 2021. – 2024.
Iskoristite PRavu PRiliku!
Prigodna prodaja HUOJ-evih izdanja ostaje otovrena do kraja godine!
Budi domaćin Carpe Diema
Razmotrite mogućnost domaćinstva nad jednim od sljedećih izdanja projekta Carpe Diem HUOJ-a