Vijesti 25.01.2024. HUOJ

17. Grand PRix - Sve projekte razmatrat će 12 stručnjaka različitih sektora

Natječaj je otvoren do 15. veljače, a Smotra finalista održat će se uživo 26. ožujka. Najbolji projekti bit će poznati 18. travnja. 

Grand PRix izraz je priznanja za izvrsnost, a u ovom slučaju izvrsnost se očituje u kombinaciji strateškog pristupa i izazova, kreativnosti i inovativnosti, dobro postavljenih ciljeva i još boljih rezultata te društvene vrijednosti i relevantnosti. Upravo su to kriteriji koje će žiri uzeti u obzir prilikom ocjenjivanja prijavljenih projekata. Oni će birati najbolje od najboljih.

Alan Bahorić

predsjednik žirija

Voditelj je Odjela komunikacija Hrvatske gospodarske komore, zadužen za strateško komuniciranje HGK i vlasnik tvrtke za komunikacijsko savjetovanje Teneo osnovane 2001. godine. Samostalno ili radeći za neke od vodećih hrvatskih agencija realizirao je preko 70 projekata i klijenata iz financijskog sektora, turizma, industrije, prometne infrastrukture, tijela državne vlasti i EU-a. Alan je bio član Upravnog odbora Hrvatske udruge za odnose s javnošću te član žirija godišnjih nagrada Superbrands Hrvatska i PRO PR Vision City. Bio je savjetnik Svjetske banke na projektu Reforme cestovnog sektora RH koji je osvojio Grand PRix u kategoriji odnosa s javnošću u tijelima državne vlasti Republike Hrvatske. Magistrirao je novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, certificirani je stručnjak za odnose s javnošću (HUOJ-CSOJ) i polaznik prve generacije Executive MBA programa iz strateške komunikacije na Veleučilištu Edward Bernays u Zagrebu.

Luka Bojić

član

Svoju profesionalnu karijeru u odnosima s javnošću započeo još kao student u najvećoj hrvatskoj komunikacijskoj agenciji. Tijekom pet godina rada u agencijama stekao je dragocjeno iskustvo surađujući s vodećim domaćim IT kompanijama te međunarodnim tvrtkama iz područja prijevoza i potrošačke elektronike. Razvijao je i provodio niz komunikacijskih kampanja u industriji razvoja softvera, sporta i visokotehnoloških proizvoda. 

Prošle godine prelazi u Zagrebačku banku, gdje je trenutno član tima Komunikacija, s fokusom na odnose s medijima i društvene mreže.

 

Andreja Bratić

članica

Starija PR savjetnica u agenciji 404 s više od 18 godina profesionalnog iskustva u novinarstvu i odnosima s javnošću. Karijeru je kao studentica novinarstva na Hrvatskim studijima započela u redakciji tjednika Globus, gdje je provela većinu svojih novinarskih dana, nastavila u Jutarnjem listu, a u listopadu 2017. godine stiže u komunikacijsku agenciju 404. Svoju priču u 404 je započela kao content manager, no vrlo brzo prelazi u PR odjel gdje danas radi za neke od najvećih hrvatskih kompanija u sektoru turizma, FMCGa, lifestylea... Osam godina je i kao vanjski suradnik izvodila praktikume na studiju komunikologije na Hrvatskim studijima, ali danas je njezin fokus isključivo na agencijskom PRu. Sebe opisuje i kao vječnog optimista, koji osim svog posla, voli ljude, vino i palačinke.

Igor Crnčić

član

Managing Partner u agenciji specijaliziranoj za iskustveni marketing, PRODUKT, s preko 15 godina iskustva u komunikacijama s obje strane, strane klijenta i agencije. Tijekom svog poslovnog rada surađivao je s brojnim domaćim te međunarodnim klijentima, upravljajući različitim komunikacijskim segmentima, od osmišljavanja komunikacijskih strategija preko upravljanja odnosa s interesnim javnostima, do organizacije B2B i B2C online te offline događanja. 

 

Marina Čulić Fischer

članica

Marina je izvršna partnerica i članica Uprave agencije za komunikacijski menadžment DIALOG komunikacije, ekskluzivnog zastupnika međunarodne mreže Ketchum za Hrvatsku. 

Cijelu svoju profesionalnu karijeru posvetila je odnosima s javnošću kroz agencijsko poslovanje. Vodila je brojne komunikacijske kampanje za klijente iz privatnog i javnog sektora, u Hrvatskoj i inozemstvu. Idejna je začetnica regionalnog huba za komunikacijski menadžment CENTRAL POINT ADRIA, suosnivačica platforme za održivo poslovanje THE GREEN HUB i pokretačica prve hrvatske konferencije o blogerima i influencerima DIABLOG.

Marina je i certificirana stručnjakinja za odnose s javnošću i imateljica predavačke kvalifikacije u odnosima s javnošću CIPR-a (Chartered Institute of Public Relations). U mandatu 2020. - 2023. obnašala je dužnost dopredsjednice Nadzornog odbora HUOJ-a. Sudjelovala je u radu žirija brojnih strukovnih nagrada u Hrvatskoj i inozemstvu - Croatia Effie, SEMPL, KIAF, Grand PRix.

 

Marijana Grbeša Zenzerović

članica

Profesorica je na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu. Magistrirala je na britanskom London School of Economics and Political Science (LSE) i doktorirala na slovenskom Fakultetu za društvene znanosti (FDV). Predavala je više kolegija na Sveučilištu Penn State u Americi, bila je članica pregovaračkog tima za pristupanje Hrvatske Europskoj uniji te predstavnica Hrvatske u Europskoj zakladi za znanost. Članica je ekspertnog tima Vijeće Europe za online sigurnost i osnaživanje kreatora sadržaja.  Autorica je više od četrdeset znanstvenih i stručnih radova, poglavlja i knjiga o medijima, političkoj komunikaciji i populizmu. Istraživačica je na europskim projektima Pro-fact: Research, education, fact-check and debunk COVID-19 related disinformation narratives in Croatia i Adria Digital Media Observatory. Glavna je urednica znanstvenog časopisa Medijske studije (Media Studies). Dobitnica je više akademskih i profesionalnih stipendija i nagrada.

 

Dorotea Lazanin Jelenc

članica

Voditeljica je Korporativnih komunikacija i marketinga u Energia naturalis (ENNA) grupi koja posluje u sektorima energetike, logistike i hrane. Bavi se PR-om, kriznim komuniciranjem, organizacijom evenata. Iza nje je 13 godina rada u komunikacijama te nekoliko prestižnih strukovnih nagrada - Mixx, Somo native, Golden novum design award. 

Karijeru je započela u medijima te je 14 godina radila kao voditeljica, urednica, novinarka i spikerica na RTL-u i HRT-u, u informativnom, dokumentarnom, obrazovnom i zabavnom programu. Diplomirala je na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, a stručno se usavršavala na HUOJ Edu, Eurovision Academy (EBU) i IEDC Bled School of management.

Lidija Bukovac

članica

Voditeljica PR-a i korporativnih komunikacija NOVE TV

Komunikacijski stručnjak s 18 godina profesionalnog iskustva u medijima i komunikacijama. Tijekom i nakon studija novinarstva na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu, okušala se kratko u novinarstvu. 

Karijeru je započela u odjelu marketinga u izdavačkoj kući Profil International. Znanje je usavršavala na brojnim domaćim i inozemnim edukacijama i stručnim konferencijama. 

2005. godine dolazi u odjel marketinga Nove TV, no vrlo brzo prelazi u PR odjel gdje i danas radi. Dio je korporativnih komunikacija vodeće medijske grupacije u RH, Nove TV, gdje punih 17 godina radi na osmišljavanju i provedbi PR strategija, te upravlja korporativnim komunikacijama i PR aktivnostima proizvoda i lica Nova TV grupe.  U ožujku 2023. postaje voditeljica odjela PR-a i korporativnih komunikacija Nove TV.

Tijekom proteklih godina sudjelovala je u nekoliko projekata koji su bili u finalu, ili dobitnici Grand PRix-a, te joj je izuzetna čast da sada ima priliku kao dio žirija poticati izvrsnost u odnosima s javnošću.  

 

Ivan Pakozdi

član

Ivan Pakozdi je prodekan za strateške projekte i suradnju s gospodarstvom, predstojnik Katedre za odnose s javnošću te viši predavač na kolegijima iz područja odnosa s javnošću i marketinga na Veleučilištu Edward Bernays

Komunikacijski je stručnjak s 15 godišnjim praktičnim i akademskim iskustvom u području odnosa s javnošću i strateškog komuniciranja koji na Bernaysu upravlja Uredom za komunikacije, Bernays Consultingom - centrom za poslovno savjetovanje, Centrom za razvoj karijera te Bernays Akademijom - centrom za cjeloživotno obrazovanje.

Završava doktorski studij na poslijediplomskom interdisciplinarnom sveučilišnom studiju Komunikologija na doktorskoj školi društveno-humanističkih znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Studirao je novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu gdje je i diplomirao. 

Karijeru je započeo u Millenium promociji, gdje je bio stariji savjetnik i izvršni direktor. Ima bogato praktično konzultantsko iskustvo iz korporativnog sektora. Sudjelovao je kao supervizor, voditelj ili član savjetničkog tima na brojnim komunikacijskim projektima iz područja osigurateljne industrije, energetike, telekomunikacija, farmacije, nekretnina i dr. 

Profesionalno i nestranački sudjelovao je kao komunikacijski stručnjak u više političkih kampanja na nacionalnom i lokalnom nivou te u nekoliko predsjedničkih izbora. Osim na matičnoj instituciji, kao gost predavač na različitim obrazovnim institucijama, drži stručne seminare, radionice i poslovne treninge za razvoj profesionalnih komunikacijskih kompetencija menadžera.

Redovito objavljuje znanstvene i stručne članke u domaćim i međunarodnim časopisima, a od početka rada u odnosima s javnošću član je Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) te Matice hrvatske.

 

Velibor Panić

član

Stručnjak za komunikacije s više od 18 godina iskustva u medijima i na rukovodećim pozicijama u odnosima s javnošću. Izvršni je direktor u komunikacijskoj agenciji Narativ komunikacije, gdje uz vođenje najvećih agencijskih klijenata radi i na razvoju poslovanja tvrtke.
Karijeru je započeo kao novinar Jutarnjeg lista, gdje je proveo ukupno osam godina. Tri godine bio je Voditelj odnosa s javnošću za cijelu jugoistočnu Europu u internacionalnoj farmaceutskoj tvrtki, a nakon toga je postao Direktor strateških komunikacija u političkoj stranci, koja je djelovala kao dio Vlade Republike Hrvatske. 
Tijekom dugogodišnje karijere u zdravstvenoj i političkoj domeni, zahvaljujući kontinuiranim edukacijama europskih političkih grupacija i inozemnih stručnjaka, specijalizirao se za upravljanje kampanjama, političku komunikaciju i zdravstveni PR. Zato se i danas, u agencijskom okruženju pretežno bavi klijentima iz farmaceutske industrije i političke domene.
Vjeruje u holistički pristup komunikacijama i inzistira na izvrsnosti, kako na vlastitoj tako i na tuđoj. Voli pisanu riječ, bicikle i šarene košulje.

 

Deana Stipanović

članica

Direktorica je odjela korporativnih poslova u Valamar Rivieri, s ukupno više od 20 godina radnog iskustva na rukovodećim pozicijama u odnosima s javnošću, marketingu i franšizi. Magistra je prava i ekonomije, sa specijalizacijom u području marketinških komunikacija te nizu stručnih korporativnih usavršavanja u Europi i SAD-u. Stručnjak je za društveno odgovorno poslovanje i nefinancijsko izvještavanje uz dugogodišnje iskustvo na projektima korporativne komunikacije. Gostujući je predavač na Fakultetu za menadžement u turizmu i ugostiteljstvu u Opatiji.

 

Lea Šćrbec

članica

Stručnjakinja u komunikacijama s bogatim iskustvom u planiranju i upravljanju komunikacijskim projektima, kriznim situacijama i odnosima s medijima. Tijekom dvadesetogodišnje karijere radila je u korporativnom i nevladinom sektoru, medijskoj industriji i agenciji za odnose s javnošću. U Komunikacijskom uredu Colić, Laco i partneri primarno radi s klijentima u visoko reguliranim industrijama te FMCG sektoru. Tijekom karijere sudjelovala je u organizaciji većih protokolarnih i poslovnih konferencija, kao i u brojnim komunikacijskim aktivnostima udruge poslodavaca prema socijalnim partnerima. 

 

Kolačići

Koristimo vlastite kolačiće i kolačiće treće strane kako bismo Vam mogli prikazati web stranicu i razumijeti kako je koristite, s pogledom na poboljšanje usluga koje nudimo. Ako nastavite s pregledavanjem, smatramo da prihvaćate upotrebu kolačića.