16. dodjela nagrade Grand PRix: Komunikatoricom godine proglašena Anica Djamić, hrvatska veleposlanica u Ukrajini
Nagrade za najbolje projekte u odnosima s javnošću za 2022. dodijeljene su u osam kategorija, a posebnu nagradu za doprinos struci dobio je Damir Jugo
Održana je 16. godišnja dodjela Grand PRix-a, nagrade koju Hrvatska udruga za odnose s javnošću dodjeljuje projektima i agencijama kao priznanje izvrsnosti u struci. Ukupno je na ovogodišnji Grand PRix stiglo 49 prijava, nagrade su dodijeljene u osam kategorija, a najbolje među najboljima je biralo devet članova žirija.
„Godinu 2022. obilježio je niz inovativnih i kvalitetnih projekata na području odnosa s javnošću, a posebno veseli vidjeti da su svoje uspješnice prijavili i neki „debitanti“ koji po svom zvanju nisu primarno stručnjaci za odnose s javnošću. Ohrabrujuće je što se svijest o važnosti komuniciranja širi u svim sferama društva i izvan same struke“, istaknula je Anamarija Hrvoić Đurić, predsjednica žirija te dodala:
„Iz raspona nagrađenih jasno je kako su prijavljeni projekti bili kvalitetni i kako su nijanse odlučivale o pobjednicima. Vjerujem kako će sva priznanja biti motivacija nagrađenima, ali i drugim stručnjacima za odnose s javnošću, da svoje projekte ostvaruju mjereći ishode komunikacije na društvo i svoju publiku, ali pritom i uživajući u cijelom procesu.“
U kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti Republike Hrvatske, u regionalnoj i lokalnoj samoupravi i ustanovama zlato je otišlo u ruke Policijske uprave Istarske za projekt „Policija poručuje: Zaštitimo naše noniće“. Srebrni Grand Prix dobio je Sajam zdravlja "Štampar u tvom kvartu" koji je Millenium promocija d.o.o. odradila za Nastavni zavod za javno zdravstvo „Dr. Andrija Štampar“, dok je bronca pripala projektu „Europski klimatski pakt“ proveden u suradnji Europske komisije i Komunikacijskog ureda Colić, Laco i partneri.
U kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama dodijeljena su dva srebrna Grand Prix-a. Jedan je dobio projekt „Promjena počinje pozivom“, agencije Millenium promocija d.o.o. provedenim za Udrugu za podršku žrtvama i svjedocima, dok je drugi pripao projektu „Zero Waste – Budi dio igre – Čuvajmo naš planet“, Udruge za sport, rekreaciju i edukaciju djece i mladih – Igre mladih i partnera Coca-Cola Adria d.o.o.
Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva dodijeljen je trima projektima. Srebrni Grand PRix dobio je projekt „Moderna džezva - dizajn natječaj za cool džezvu“ koji je provela agencija IMPRESSUM KOMUNIKACIJE D.O.O. za Atlantic Grupu, baš kao i kampanja „Prvi s razlogom“, agencije 404 za Valamar Rivieru. Brončani Grand PRix dobio je projekt „Pozicioniranje KONČARA kao visokotehnološke europske tvrtke“ koji je provela agencija Millenium promocija d.o.o. za KONČAR d.d.
Grand PRix za odnose s javnošću za mala i srednja trgovačka društva u srebrenom izdanju pripao je projektu „Sit&Meet – Staza hrvatskih velikana“ koji je odradila Millenium promocija d.o.o. za TIME FRAME d.o.o.
U kategoriji Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje slavila su čak četiri projekta. Tako su srebrni Grand PRix dobili projekt „GigaBEEtno“ koji je provela A1 Hrvatska i Go2Digital, zatim projekt „Kako si?“ Hrvatskog Telekoma i 404 agencije te projekt „Natječaj {ZAJEDNO} za zelene ideje“ koji je radila agencija Madison Consulting za dm-drogerie markt d.o.o. Brončani Grand PRix dobila je projekt „Budi TU. Budi CE.“ koji je odradila agencija Produkt Platforma d.o.o. za Atlantic Cedevita d.o.o.
Srebrni Grand PRix za organizaciju i komunikaciju događanja dobio je projekt „Muzej realnosti U svjetlu mogućnosti“ koji su proveli Ured UNICEF-a za Hrvatsku i agencija 404. Bronca u toj kategoriji je pripala događanju „Istravirgin – 16. dani mladog maslinovog ulja“ koje je organizirala Millenium promocija d.o.o. za Grad Vodnjan, baš kao i projektu „Škola odgovornog influensanja - #InfluensajOdgovorno“ koji su proveli A1 Hrvatska i Pragma komunikacije.
Zlato u kategoriji Grand PRix za digitalnu komunikaciju otišlo je u ruke agencije 404 za klijenta Libresse i to za projekt „Digitalna kampanja o menstrualnom siromaštvu V za Vaginu“.
Tri nagrade su podijeljene u kategoriji Grand PRix za integriranu kampanju. Srebro je dodijeljeno projektu „Obilježavanje 65 godina Konzuma“ koji je proveo KONZUM plus d.o.o. Brončani Grand PRix je dobio projekt „Obilježavanje 75 godina Podravke – Dobar okus daleko se čuje“ koji su odradili Podravka d.d., Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri d.o.o. i OMD media d.o.o. Broncom se u ovoj kategoriji okitio i A1 Hrvatska za projekt „Internet Safety“.
Nagrada za NajAgenciju 16. Grand PRix-a pripala je agenciji 404, a posebno priznanje za komunikatora godine dobila je Anica Djamić, hrvatska veleposlanica u Ukrajini. Nagradu je dobila kao priznanje od struke za informiranje građana Hrvatske o situaciji o ratu u Ukrajini te za kooperativnost s hrvatskim medijima i redovito izvještavanje čak i iz skloništa u kojima se nalazila za vrijeme trajanja opasnosti od raketnih napada. Važno je napomenuti da se ova nagrada dodjeljuje pojedincima kojima komunikacija nije primarni posao. Za antikomunikaciju godine proglašeno je događanje pad drona u Zagrebu.
„Zasluženo priznanje komunikatorice godine ponijela je osoba koja predstavlja svijetao primjer hrvatske diplomacije i koja je pokazala kako se komunikacija ne ostvaruje samo riječima i izjavama, već i konkretnim djelima koja te riječi prate. U vremenu kad je javni prostor preplavljen brzim i često nedovoljno provjerenim informacijama, Anica Djamić je dobrobit zajednice i dostupnost točnih i preciznih informacija stavila, katkad, i ispred vlastite sigurnosti, te se pokazala kao jedna od ključnih osoba za informiranje građana Hrvatske o situaciji u Ukrajini, ali i službenik koji je na raspolaganju svojim građanima u stranoj zemlji“, pojasnila je Hrvoić Đurić.
Nagradu za razvoj struke dobio je Damir Jugo koji utjelovljuje teoriju, praksu i poduzetništvo u odnosima s javnošću. U svojoj gotovo 20-godišnjoj karijeri vodio je agenciju za odnose s javnošću, savjetovao klijente iz različitih sektora, dao značajan doprinos promociji struke odnosa s javnošću i dijelio svoje znanje i iskustvo sa studentima. Poznat je po strateškom i kriznom komuniciranju, a dao je i poseban doprinos odnosima s javnošću u visokom obrazovanju. Aktivno doprinosi Hrvatskoj udruzi za odnose s javnošću, sudjeluje u organizaciji konferencija, predsjedao je žirijem za dodjelu Grand PRixa 2020. godine i danas je voditelj stručne skupine za obrazovanje i izdavaštvo HUOJ-a.
Vezano
SAVE THE DATE - KOMferencija - 30.11. do 2.12., Split
Ove godine HUOJ-eva 22. godišnja KOMferencija održat će se u Splitu od 30. studenoga do 2. prosinca 2023. godine, u Hotelu Ambasador i Hrvatskom domu.
Satnica Smotre finalista 16. Grand PRix-a
Smotra finalista je prilika prijaviteljima da stručni žiri uvjere u kvalitetu svojih projekata. Na raspolaganju im je 5 minuta, a nakon prezentacije, žiri može postavljati pitanja.
HUOJ preporučuje: Izvrsnost komunikacije - Kako razviti, upravljati i voditi izuzetne komunikacije
Izvrsnost komunikacije - Kako razviti, upravljati i voditi izuzetne komunikacije autora Ralpha Tencha, Dejana Verčiča, Ansgar Zerfassa, Ángelesa Morena, i Piet Verhoevena bit će predstavljeno u četvrtak 16. ožujka u 15 sati u Knjižnici Bogdana Ogrizovića, Preradovićeva 5 u Zagrebu.