Koje komunikacijske poruke trgovačkih lanaca su potrošači najbolje prihvatili?
Pandemija koronavirusa naglo je globalno zakočila sve aspekte društva i poslovanja. U ovoj situaciji, kako u cijelome svijetu, tako i u Republici Hrvatskoj, svaka je tvrtka, organizacija ili pojedinac izazovima u svojoj komunikaciji, interakciji te poslovnim i ostalim obvezama pristupila drugačije.
Provedbom Istraživanja o promjenama u kupovnim navikama u vodećim trgovačkim lancima, agencija EQUESTRIS je, između ostalog, analizirala i komunikaciju vodećih trgovačkih lanaca. Analizirane su posebno odabrane javno dostupne komunikacijske poruke koje su trgovački lanci koristili za komunikaciju sa svojim potrošačima i javnosti u razdoblju do 10. travnja, a uzevši u obzir metriku Namjere kupovine (Purchase Intent).
Poruke su pomno odabrane kako bi svojim značenjem, korištenjem jezika i ključnih pojmova obuhvaćale najširi spektar komunikacijskih kategorija, odnosno, kako bi se na precizan način moglo odrediti što točno prenose i komuniciraju javnosti kako bi bile uspješne.
Rezultati istraživanja pokazali su da postoje određeni dijelovi komunikacije trgovačkih lanaca na koje su ispitanici reagirali pozitivnije te su ih ocijenili kao najbolje. To su u prvom redu poruke koje komuniciraju stabilnost cijena, higijenu, suradnju s domaćim proizvođačima i sigurnosne mjere. U top deset komunikacijskih poruka smjestile su se poruke koje ističu primijenjene higijenske mjere vezane uz dolazak u trgovinu, higijenu samog trgovačkog prostora i proizvoda.
S druge strane, rezultati istraživanja pokazali su komunikacijske poruke koje su ispitanici ocijenili kao najslabije i koje ih najmanje potiču na kupovinu.
Preuzmite sažetak cijelog istraživanja:
Sažetak istraživanja - Najuspješnije poruke trgovačkih lanaca
Najuspješnije poruke trgovačkih lanaca za vrijeme koronavirusa
Vezano
Cjepivo za COVID-19 virus trebalo bi biti razvijeno već ove godine - za 'lažne vijesti' još dugo neće biti efikasnog lijeka
Usporedno s pandemijom SARS-CoV-2 virusa, internet i društvene mreže preplavile su razne dezinformacije o novom koronavirusu, od teorija zavjere o uzročniku zaraze do povezanosti virusa s 5G mrežom
Melita Pavlek: Što trebate za uspješan javni nastup?
Tehnologija se promijenila. Danas vaš javni nastup počinje onog trenutka kada ste zatvorili vrata svog stana. Nemojte to smetnuti s uma želite li izgraditi svoj brend u javnom prostoru.
Melita Pavlek: Odnosi s javnošću u javnoj upravi - Upravljanje zajedno s građanima
Bez obzira da li ustanova ima odjel za odnose s javnošću, službu ili na kraju krajeva samo jednu osobu koja je glasnogovornik ili savjetnik za komuniciranje bitno je informacije učiniti dostupnima svima koji su zainteresirani.