HUOJ • U Vipnetu održana druga radionica "EduAkcija" u organizaciji studentske sekcije HUOJ-a
Vijesti

U Vipnetu održana druga radionica "EduAkcija" u organizaciji studentske sekcije HUOJ-a

05.06.2013. Maja Šrbec

Radionice Studentske sekcije pod nazivom „EduAkcija“ dobile su svoj nastavak - ovog puta u Vipnetu, u kojem su se studenti družili 4. lipnja 2013. Studenti i studentice imali su priliku čuti sve o mitovima i istinama o korporativnoj povezanosti odnosa s javnošću i marketinga iz prve ruke od Dubravke Jusić, rukovoditeljice korporativnih komunikacija koja je govorila o iskustvima korporativnih komunikacija u Vipnetu.

Konstantna suradnja marketinga i odnosa s javnošću te partnerski odnos tih odjela u korporacijama je od velike važnosti jer time profitiraju obje grane industrije. Uz snalaženje u kriznim situacijama, kada je poželjno imati potpune informacije o događaju, biti pripremljen i komunicirati proaktivno je vrlo važna kvaliteta interne komunikacije, odnosno komunikacije sa zaposlenicima, čemu korporacije poput Vipneta, naglasila je Jusić, pridaju posebnu pozornost. Marketing u korporacijama igra veliku ulogu, ali odnosi s javnošću su ti koji ga nadopunjuju i čine projekt potpunim.

Nakon upoznavanja sa sinergijom marketinga i odnosa s javnošću, u praktičnom dijelu radionice studenti su se okušali u predstavljanju Vipovih novih usluga prema ključnim javnostima. Zadatak se sastojao od osmišljavanje kratkog komunikacijskog i promotivnog plana kojim bi se javnost upoznala s novostima vezanima za Vipnet, što su studenti uspješno svladali formirajući se u grupe i predlažući ideje kroz različite komunikacijske platforme.

Radionici je prisustvovala i stručnjakinja za odnose s javnošću u Vipnetu, Iva Bodiš, koja je pomagala studentima u praktičnom dijelu radionice i podijelila vlastita iskustva u komuniciranju i obraćanju ciljnim javnostima.

 

Fotografije: Jelena Stipović