Vijesti

Renomirani strani predavači i dinamične panel rasprave obilježili 16. Konferenciju HUOJ-a „Kampanje pod povećalom“

15.06.2015. HUOJ
Hrvatska udruga za odnose s javnošću ugostila je 11. i 11. lipnja u Grand hotelu 4 opatijska cvijeta zvučna imena svjetske komunikacijske scene koji su zajedno s istaknutim domaćim stručnjacima, voditeljima radionica i sudionicima panel rasprava bili dijelom bogatog programa 16. HUOJ-eve godišnje konferencije.
Pod nazivom Kampanje pod povećalom, ovogodišnja konferencija okupila je gotovo 200 komunikacijskih profesionalaca u potrazi za odgovorom na  pitanjem kako izgledaju odnosi s javnošću pod povećalom.

Konferenciju je otvorila aktualna predsjednica Globall Alliance for Public Relations and Communication Management Anne Gregory koja nas je podsjetila da naša uloga u društvu nije samo da budemo majstori riječi, već i da utječemo na pozitivne promjene u ponašanju. Naglasila je da je vrijeme za novi pogled na organizacije, s time i na novi pogled na odnose s javnošću s jasno definiranim smislom, principima, ljudima i procesima.

Profesor s ljubljanskog fakulteta za društvene znanosti, Dejan Verčič, dugogodišnji suradnik i prijatelj HUOJ-a, kao i svake godine upoznao je hrvatske stručnjake za odnose s javnošću s godišnjim rezultatima najopsežnijeg europskog istraživanja na području odnosa s javnošću - "European Communication Monitor“. Ukazao je da u hrvatskoj još uvijek odnose s javnošću svodimo na servisnu službu umjesto da se posvetimo strateškom pristupu kao što to rade europski kolege.

Jesper Falkheimer sa Sveučilišta u Lundu govorio je o usponu participativne kulture i ulozi odnosa s javnošću u stvaranju kolektivne inteligencije, a drugog dana konferencije nas je temom o liderstvu u komunikacijama informirala Karen Sanders i podsjetila da je dobro da postajemo kritičniji prema izvorima moći (liderstva), jer je to znak da povećano traženje povjerenja ujedno znači i našu sposobnost da djelujemo kao osobe i skupine.

Violeta Colić nas je podsjetila na područje i važnost internih odnosa i komunikacija, a Ana Smoljo Josić, voditeljica DOP sekcije HUOJ-a, predstavila je ne baš blistave nalaze o tome kako organizacije komuniciraju svoje napore u društveno odgovornom poslovanju.

Četiri održane dinamične panel rasprave ponudile su jedinstvene perspektive suprotstavljenih strana, obradivši pritom raznolike teme od odnosa s javnošću u sportu i potrebi dodatne, ali i cjeloživotne edukacije i obrazovanja do političkih kampanja i gospodarskim prednostima malog gospodarstva.

Za praktičan dio programa održano je ukupno sedam radionica koje su se bavile temama kampanja putem društvenih mreža, pravom na pristup informacijama, značajem kaznenog postupka nasuprot interesa javnosti te upute za svakodnevno snalaženje u prikupljanju i analizi poslovnih informacija.