HUOJ • Regionalni newsletter KOMUNICIRAJMO - rujan 2013.
Vijesti Newsletter

Regionalni newsletter KOMUNICIRAJMO - rujan 2013.

19.09.2013.

KOMUNICIRAJMO
rujan 2013.

UVODNIK

«Does it glow in the dark?« **Svijetli li u tami? Karizma, naime.

Imao sam je. Povoljno sam ju prodao. Za 6000 EUR, ako me sjećanje ne vara. Dovela me daleko. Bila je bijela, imala je 150 konja, japanske proizvodnje. Novih nema od 2004. godine.

Odgovor na prvo pitanje na koje bih trebao u ovom zapisu odgovoriti – Gdje je mjesto karizmi u odnosima s javnošću? – bi mogao biti „Na parkiralištu.“ Gdje je u našem radu mjesto uvjerljivoj privlačnosti, šarmu koji uzrokuje predanost trećih? Kako na rad utječe po definiciji iz Rječnika slovenskog standardnog jezika, natprirodna sposobnost dana pojedincu u korist drugima?  VIŠE

Matjaž Klipšteter
Direktor Agencije za komunikacijski management Taktik
 

 DOGAĐAJI

 PR 2020 - 14. HUOJ-eva konferencija za odnose s javnošću

PR 2020 ove godine održat će se u Opatiji, 17. i 18. listopada u Grand Hotelu 4 opatijska cvijeta. Zvijezde ovogodišnjeg top PR eventa kod nas bit će Ralph Tench, poznati sveučilišni profesor i voditelj doktorskog studija na Leeds Business School, predsjednica britanskog udruženja komunikacijskih stručnjaka (CIPR) Sue Wolstenholme te najistaknutiji stručnjak za komunikacijski konzalting u Olimpijskom pokretu Jon Tibbs, koji vodi i vlastitu agenciju JTA, kao i ostali atraktivni inozemni predavači.

Prijavite se putem Facebooka ili HUOJ weba, a program konferencije je ovdjeVIŠE

Spajanje giganata Publicis i Omnicom otvara pitanje kreativnosti

Francuska oglašivačka agencija Publicis i njezin američki suparnik Omnicom sa spajanjem su u srpnju postali najveća oglašivačka agencija u svijetu s oko 250 filijala, 130.000 zaposlenika te 17,3 milijardi EUR godišnjih prihoda.

Spajanje je pokrenulo polemike, a zanimljiv osvrt ovog ljetnog poteza dao je ravnatelj Berlinske škole kreativnog vođenja David Slocu. Sažetak je objavljen u časopisu Forbes.  VIŠE

 

 

Bruketa&Žinić postala najbolja mala agencija godine po izboru revije Ad Age

Vodeća svjetska revija marketinške i medijske struke Advertising Age hrvatskoj je agenciji Bruketa&Žinić nedavno dodijelila naziv najbolje međunarodne male agencije godine (International Small Agency of the Year).

Nazive već pet godina dodjeljuje žiri priznatih stručnjaka koji su se udružili s namjenom da u svijetu pronađu osebujne te prodorne nezavisne agencije.  VIŠE

 

Agencija Saatchi & Saatchi Beograd osvojila veliku nagradu na azijskom festivalu Ad Stars

Agencija Saatchi & Saatchi Beograd za viralni je film »Jedna fotografija dnevno u najgoroj godini života« na nedavnom međunarodnom oglašivačkom festivalu Ad Stars u južnokorejskom Busanu osvojila veliku nagradu u skupini oglašavanja javnih usluga i čovjekovih prava te kristalnu nagradu u kategoriji odnosa s javnošću.

Kampanja se usredotočuje na zabrinjavajuće podatke o nasilju nad ženama u domaćoj sredini. U Srbiji je za samo dva prva mjeseca u 2013. godini uzelo 11 života. VIŠE

 PR STRUKA

Hrvatska dobiva prvu visoku školu za komunikacijski menadžment

U Zagrebu će u studenome prva hrvatska visoka škola za komunikacijski menadžment otvoriti svoja vrata za 50 budućih stručnjaka za komunikacijski menadžment. Školarina za 1 godinu preddiplomskog studija iznosi 3.400 EUR, a predavači će, prema riječima dekana škole Damira Juge, biti vrhunski stručnjaci na području komunikacija. Uz to, veliki će naglasak staviti također na povezivanje s tržištem i potencijalnim poslodavcima.  VIŠE

Neka komunikacije budu kralježnica uspješnoga poslovanja

Komunikatori u poduzećima često imaju probleme dokazati upravi kako njihov rad nije trošak, već ključni činitelj za uspješno poslovanje. Kako frustraciju preobraziti u izazov te pokazati da komunikacijski menadžment utječe na bolje poslovne rezultate? Ključ, kao što piše autor priloga James Shaffer, nije u količini poslanih obavijesti za javnost, medijskih objava te prikazivanih oglasa, no u razumijevanju radnih procesa, njihovoj optimizaciji, u razumijevanju koji su nam komunikacijski kanali najvažniji i što stvara poruku. Kada razumijemo zašto zaposlenici rade to što rade, dobivamo uvid u cjelinu te možemo prepoznati slabe točke, a u tom trenutku komunikacijska strategija dobiva vrijednost.  VIŠE

 

»Kultura i odnosi s javnošću« među neizostavnim štivom svakog komunikatora

Knjiga "Culture and Public Relations" urednika Krishnamurthya Sriramesha i Dejana Verčiča, koju je izdala izdavačka kuća Routledge, nedavno je bila dodana na  spisak 25 knjiga stručne literature koje bi trebao pročitati svaki komunikator.

Kulturu i odnose s javnošću istražuje kroz globalni objektiv odnosa s javnošću. Urednici istražuju pitanja kako duhovnost, religija i kultura utječu na odnose s javnošću, te kako je na kulturu odnosa s javnošću utjecala "korporativna kultura" poslovanja poduzeća.

Rasprave su potkrijepljene praktičnim primjerima iz različitih država.  VIŠE

 

 DRUŠTVENI MEDIJI

Facebook olakšao organiziranje nagradnih igara i natječaja

Pri organizaciji nagradnih igara na Facebooku do nedavno je važilo da to ne smijemo raditi bez posebne, u te svrhe izrađene aplikacije, a prikupljanje prijava nije se smjelo odvijati putem „lajkanja“ ili komentiranja, a također nije bilo dozvoljeno glasovanje „lajkanjem“ i dijeljenjem.

Prema novim pravilima to je dozvoljeno jer Facebook želi oglašavanje i promociju napraviti dostupnom svima. Promjena će, naravno, imati posljedice jer će zbog toga na našim vremenskim crtama ponovno biti puno neželjenih poruka.  VIŠE

 

Nezadovoljstvo vaših klijenata najbrže se odražava na društvenim mrežama

Amerikanac Hasan Syed platio je 1000 USD za promoviran tweet, u kojem je korisnike pozivao da ne lete s kompanijom British Airways, jer su njegovom ocu izgubili prtljagu.

Guardian je prikupio nekoliko primjera kako još možemo na društvenim mrežama „ubiti“ brand.  VIŠE

 

Instagram dostignuo 150 milijuna korisnika te najavio oglase

Bilo je samo pitanje vremena kada će i Instagram na svoju platformu uvesti oglase, pogotovo otkako je moguće pomoću Instagrama snimiti i video.

Najavljuju ih za sljedeću godinu kada će najvjerojatnije imati već više od 150 milijuna korisnika.  VIŠE

 

 

KONFERENCIJE, SUSRETI

Jesen stiže ... vidimo se?

Weekend Media Festival, 19. – 22. 9., Rovinj, Hrvatska
Akademija Netfork - 24. 9. – 28. 11., Ljubljana, Slovenija
Managerski kongres: Zaplovimo u vode uspjeha - 26. 9., Portorož, Slovenija
Mesečno srečanje DMS: Športni marketing - 30. 9., Ljubljana, Slovenija
World Communication Forum – Communication on Top - 4. 10., Prag, Češka
Golden Drum - 5. – 6. 10., Portorož, Slovenija  
PR 2020: Konferencija Hrvatske udruge za odnose s javnošću - 17. i 18. 10., Opatija, Hrvatska
Londonska škola za odnose s javnošću - 26. 10. – 7. 12., Beograd, Srbija
Sporto konferencija - 21. – 22. 10., Portorož, Slovenija
Međunarodna konferencija "Kokoška ili jaje" - 28. – 29. 10., Beograd, Srbija
SKOJ: MultiPRaktiKOM - 7. – 8. 11., Portorož, Slovenija
PRilika 2013 - 14. – 17. 11., Zlatibor, Srbija
SEMPL - 28. – 29. 11., Portorož, Slovenija