Aktivnosti Udruge Carpe Diem

Održan 6. Carpe Diem u Hrvatskoj pošti

27.01.2012.
U zajedničkoj organizaciji Hrvatske pošte i Hrvatske udruge za odnose s javnošću u četvrtak, 26. siječnja 2012., održan je 6. Carpe Diem u Hrvatskoj pošti. Na događanju na kojem je predstavljen rad Ureda za korporativne komunikacije sudjelovalo je više od dvadesetpetero zainteresiranih kolega iz različitih tvrtki i agencija.

Izvršni direktor Ureda za korporativne komunikacije Višeslav Majić prikazao je dosadašnje poslovanje poduzeća te buduće poteze koje Hrvatska pošta planira provesti kako bi se postigli još bolji rezultati. Posebno se osvrnuo na važnost Odjela za interne komunikacije, kao i na organizaciju posebnih projekata, čime se želi povećati stupanj informiranosti djelatnika. S obzirom na velik broj zaposlenika u Hrvatskoj pošti najviše zanimanja okupljenih privuklo je prezentiranje strateških odrednica u internom komuniciranju. Između ostalog, predstavljen je mjesečnik „Vaša pošta“, koji na kućnu adresu primaju svi djelatnici Hrvatske pošte te tjedni newsletter „Vaša tjedna pošta“, koji služe kao glavni aduti za održavanje stalne komunikacije s djelatnicima.
O pravodobnom i kontinuiranom informiranju brojnih korisnika koji se svakodnevno koriste poštanskim uslugama brine se Odjel za odnose s javnošću i Odjel za elektroničke medije, koji su također predstavljeni kao iznimno važne odrednice za uspješnu komunikaciju. Osim komunikacije s medijima slanjem brojnih priopćenja, proaktivnim pristupom predstavljanju ponude i noviteta te korištenjem svih kanala komunikacije, Odjel za odnose s javnošću informira korisnike o promjenama i novostima koje nudi Hrvatska pošta te tako s njima održava konstantnu vezu.
Otvaranjem korporativne stranice na društvenoj mreži Facebook u svibnju 2010. godine Hrvatska pošta približila se i mlađoj populaciji te su tim potezom osigurali stalnu komunikaciju sa svojim korisnicima. Odjel za elektroničke medije je uz Facebook omogućio interakciju i putem Twittera i Google+, a u pripremi je i hppress – poseban Twitter-profil za priopćenja. Administraciju društvenih mreža Ured za korporativne komunikacije radi potpuno samostalno. Osim toga, korisnicima će uskoro biti dostupan i novi web na kojemu će moći pronaći sve potrebne informacije o Hrvatskoj pošti i uslugama koje nudi.

Za vrijeme dvosatnog druženja svim sudionicima ovoga sadržajnog predavanja  zasigurno je približen rad Hrvatske pošte i Ureda za korporativne komunikacije te im ovim putem zahvaljujemo na sudjelovanju.