HUOJ • Medijske studije- znanstveni časopis Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu i Hrvatskog komunikacijskog društva posvećen komuniciranju
Vijesti

Medijske studije- znanstveni časopis Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu i Hrvatskog komunikacijskog društva posvećen komuniciranju

14.06.2012.

Dvije godine Medijskih studija

12.lipnja 2012.- Na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu promovirano je drugo godište znanstvenog časopisa „Medijske studije“. Časopis je pokrenut 2010. godine s ciljem da postane međunarodni forum za objavljivanje znanstvenih i stručnih radova te istraživanja na području medija, komunikacija, novinarstva te odnosa s javnošću.
Na promociji, koja je okupila članove uredništva, autore, suradnike te prijatelje „Medijskih studija“ uz čašu pjenušca i jagode, u ime izdavača govorili su dekan Fakulteta prof. Nenad Zakošek, glavna urednica dr. Viktorija Car i izvršni urednik časopisa dr. Igor Kanižaj.

„Medijske studije“ su interdisciplinarni znanstveni časopis čiji su izdavači Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatsko komunikacijsko društvo. U časopisu se objavljuju radovi koji zadovoljavaju standarde važnosti i znanstvene izvrsnosti koji su potvrđeni najmanje dvjema pozitivnim recenzijama, a radovi se objavljuju na hrvatskom ili engleskom jeziku. Časopis se tiska u dva broja godišnje, u lipnju i prosincu, iznimno kao dvobroj. U dva dvobroja do sada su objavljena  43 rada, od kojih 25 znanstvenih, a suradnici časopisa su bila 32 autora iz Hrvatske, Crne Gore, Srbije, Bosne i Hercegovine, Švedske, Francuske i SAD-a.
Peti broj časopisa, koji je u pripremi, među ostalim, sadržavat će tematsku cjelinu o profesionalizaciji novinarske struke i struke odnosa s javnošću, a šesti broj planiran za jesen ove godine bit će posvećen medijskoj pismenosti, kao rezultat suradnje u europskoj znanstveno-istraživačkoj mreži COST, te će ga urediti gostujuća urednica prof. Sonia Livingstone, profesorica na London School of Economics. Sedmi broj (koji izlazi u lipnju 2013.) nosi radni naslov: „Identitet, mediji i javnost“.
Dosadašnji brojevi su izašli uz potporu Fakulteta, Plive i Fine a buduće brojeve podupiru Zaklada Adris, Ministarstvo kulture Republike Hrvatske te njemačka zaklada Hans Seidel.