Vijesti

[Dubrovačka podružnica] Krešimir Macan održao predavanje o brendiranju Grada

01.02.2014. HUOJ

Stručnjak za odnose s javnošću i vlasnik tvrtke „Manjgura“ Krešimir Macan održao je 1. veljače 2014. u palači Dubrovačkih ljetnih igara, u organizaciji dubrovačke podružnice HUOJ-a, predavanje o brendiranju Dubrovnika.

Predavanje je održano za članove podružnice HUOJ-a te studente medija i odnosa s javnošću s Odjela za komunikologiju Sveučilišta u Dubrovniku.

Navodeći niz primjera iz vlastite prakse, koji se odnose na organizaciju događanja koji doprinose popularizaciji i brendiranju destinacije, Macan je govorio i o problemima u pozicioniranju Dubrovnika.

Tako je naveo kako je među nizom ciljanih grupa i kod brojnih sadržaja koji su trend u turizmu Dubrovnik nepoznanica te nepristupačna i neiskorištena destinacija.

Također, govorilo se i raspravljalo o primjerima i načinu korištenja novih medija kod reklamiranja i pozicioniranja destinacije.

Dubrovnik kao da jedino što ima je ono što je naslijeđeno od predaka. Kao destinacija on nema priču“- kazao je Macan i dodao kako je u odličnom brendiranju potrebna sinergija nositelja ideje i struke, lokalne vlasti te lokalne zajednice.