Vijesti Članovi

Discovery network odabrao Grayling za komunikacijskog partnera u Hrvatskoj

19.03.2012.

Zagreb, 19. ožujka 2012. – Nakon uspješne suradnje u Rumunjskoj, Srbiji i Sloveniji, u ožujku 2012., globalna komunikacijska mreža Grayling postala je PR agencija Discovery Networksa u Hrvatskoj odgovorna za odnose s medijima, korporativne i komunikacije s krajnjim korisnicima.

Corina Potarniche, PR menadžer Discovery Networksa za regiju Srednje i istočne Europe izjavila je: „Proteklih nekoliko godina suradnja s Graylingom na drugim tržištima u Europi bila je izrazito uspješna te smo uvjereni u jednako uspješnu podršku pri razvoju i ostvarivanju projekata u Hrvatskoj, podizanju javne svijesti, kao i u uspostavljanju čvrstih veza s medijima“.

Discovery Networks CEEMEA je odjel Discovery Communicationsa (kotira na burzi Nasdaq pod oznakama  DISCA, DISCB, DISCK), vodeće svjetske medijske kompanije posvećene stvaranju visokokvalitetnog sadržaja zasnovanog na činjenicama koji zabavlja i informira 1,5 milijardi gledatelja u 210 zemalja. Discovery je posvećen utaživanju radoznalosti putem 142 televizijske kuće diljem svijeta kroz Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Science and Investigation Discovery te mreže OWN nastale zajedničkim ulaganjem: Oprah Winfrey Network, The Hub i 3net, prve 3D mreže koja emitira 24 sata dnevno. Discovery je i vodeći pružatelj edukacijskih proizvoda i usluga školama te posjeduje i posluje raznolikim portfeljem digitalnih medijskih usluga, uključujući HowStuffWorks.com. U Srednjoj i istočnoj Europi kao i na Bliskom Istoku i Africi, 9 programa Discoverya dopire do 147 milijuna ukupnih pretplatnika u 105 zemalja s programima prilagođenih na 19 jezika.

„Grayling je izrazito ponosan što će pružiti podršku rastu Discoverya na hrvatskom tržištu i pružanju kvalitetnog programa hrvatskim gledateljima. Sigurni smo da će kvaliteta i kreativnost po kojima su programi Discovery Networks poznati, biti jednako zastupljeni u komunikacijskim strategijama i projektima koje će Grayling razvijati za hrvatsko tržište,“ izjavila je Petra Gelb, direktorica poslovanja s klijentima na području Jugoistočne Europe.