HUOJ • DEK izabrao Grayling za implementaciju globalnih komunikacijskih inicijativa
Vijesti Članovi

DEK izabrao Grayling za implementaciju globalnih komunikacijskih inicijativa

29.07.2011.

London, 29. srpnja 2011. – DEK je imenovao Grayling, globalni konzalting za odnose s javnošću, public affairs, odnose s investitorima i organiziranje događanja, za globalno upravljanje korporativnim profilom tvrtke s posebnim fokusom na Europu i Aziju. Grayling će razviti i implementirati stratešku komunikaciju s medijima i program marketinških komunikacija, te će istovremeno surađivati timom tvrtke DEK kako bi osmislio brojne inicijative za njihove potrošače s ciljem unapređenja produktivnosti i učinkovitost.

DEK je vodeći globalni proizvođač rješenja za ispis s matrice i zaslona te je u središtu svjetskog tržišta sastavljanja elektronike, gdje već više od četiri desetljeća isporučuje tehnologije koje omogućuju široki spektar aplikacija za automobilsko, računalsko, medicinsko i potrošačko tržište. Također, tvrtka neprestano raste na području alternativne energije brzo šireći poslovanje na područje solarne energije i gorivim ćelijama. DEK je osnovan u Velikoj Britaniji, a komercijalno središte mu je u Zurichu u Švicarskoj. Tvrtka surađuje s velikim brojem vodećih tvrtki potrošačke elektronike te je osnovala Centre izvrsnost (Centres of Excellence) diljem svijeta.

Graylingov zadatak je podići profil DEK-a na svim ključnim područjima i tržištima diljem svijeta, ističući tehnološko vodstvo na pripadajućem području i priču o uspjehu u britanske tvrtke u globalnom okruženju. Grayling će surađivati sa DEK-ovom direktoricom marketinga, Karen Moore-Watts, kako bi razvili marketinške strategije i sadržaj koji će podržati ciljeve i biti privlačni DEK-ovoj globalnoj potrošačkoj bazi. Kampanja će uključivati kombinaciju tradicionalnih i online odnosa s javnošću i marketinških tehnika koje uključuju digitalni marketing i oglašavanje. Tijekom globalne ekspanzije Grayling će također voditi interne komunikacije u svim segmentima poslovanja, njegujući pri tome lokane običaje i kulture drugih zemlja.

Karen Moore-Watts, direktorica globalnog marketinga DEK-a izjavila je: „Učinkovito upravljanje DEK-ovim cijenjenim brandom pruža nam kompetitivnu prednost. Uz činjenicu da je Grayling prisutan na svim našim ključnim tržištima, bili smo impresionirani Graylingovim razumijevanjem našeg posla i temom kampanje koju su razvili. Sigurni smo da će nam timski pristup pomoći u rastu i razvoju naših ciljeva.“

James Acheson-Gray, direktor međunarodnog poslovanja Graylinga rekao je: „Dio izazova kod tvrtki kao DEK, koje rade na sličnim visoko tehnološkim područjima, je komuniciranje kompleksne tehnologije na razumljiv način. DEK je na mnogo načina neispričana priča o uspjehu britanske proizvodnje. Naš posao će se usmjeriti na razlikovanje njihove ponude od ostalih, a u isto vrijeme sačuvati snažnu unutarnju kulturu dok se DEK širi velikom brzinom. Ovo je za Grayling posljednja u nizu brojnih globalnih pobjeda i oduševljeni smo suradnjom s DEK-om. Ovaj posao jača naš tehnološki portfelj i pružit će nam priliku da prikažemo našu stručnost unutar ovog sektora. "

Graylingov europski program vodit će viši konzultant Andy Crisp, a tim u Aziji će voditi direktorica Christina Koh.