HUOJ • Davor Bruketa novi predsjednik Uprave HURA-e
Vijesti Karijere

Davor Bruketa novi predsjednik Uprave HURA-e

18.12.2015.

Zagreb, 18. prosinca 2015. -  Skupština HURA-e (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) jučer je izabrala novo vodstvo udruženja koje će je predstavljati iduće četiri godine. Za predsjednika Uprave HURA-e izabran je Davor Bruketa (Bruketa&Žinić), dok su za ostale članove Uprave imenovani Božidar Abramović (OMD Media), Daniel Ackerman (Degordian), Mario Fraculj (McCann Zagreb) i Andrea Štimac (Direct Media Komunikacije).

Novoizabrani predsjednik Uprave HURA-e, Davor Bruketa izjavio je: "Novo će vodstvo HURA-e prije svega raditi na povećanju izvoza i korištenju zajedničkih znanja za širenje na nova tržišta. Osim toga, radit ćemo na detektiranju i okupljanju novih članova, svih stvarnih dionika industrije tržišnih komunikacija, oko zajedničkih izazova i njihova rješavanja, a posvetit ćemo se i uvođenju novih certifikata u struci. Nastavit ćemo i s dosadašnjim uspješnim projektima udruženja poput nacionalnog festivala Dani komunikacija, regionalne revije BalCannes i HOWtoWOW edukativnog programa, koje je izgradilo dosadašnje vodstvo na čelu s Damirom Ciglarom iz agencije Imago i još uvijek izvršnom direktoricom Dunjom Ivanom Ballon."

Pored Uprave, izabrani su i novi članovi ostalih radnih tijela HURA-e. Za novog predsjednika skupštine izabrana je Andrea Šumanovac (Unex Grupa), a funkciju potpredsjednika skupštine vršiti će Krešimir Renzo Prosoli (Real Grupa). U Sud časti izabrani su Kamilo Antolović (K&K promotion), Luka Duboković (BBDO Zagreb) i Neven Jacmenović (Nivas). Povjerenstvo za članove čine Senad Mehdin (TBWA Zagreb) kao predsjednik povjerenstva, Una Zima (Spotstudio) i Paola Baborić (Publicis).

###

HURA:
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 28 članica i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.