Baza znanja Stručni skupovi

Četvrta konferencija o interaktivnom marketingu FuturAD - Zagreb, 24. ožujka

02.03.2010.

Internet Advertising Bureau i Best marketing Hrvatska organiziraju FuturAD  - najveću konferenciju o interaktivnom marketingu u Hrvatskoj, koja će ugostititi vodeće svjetske i domaće stručnjake, koji će kroz svoje prezentacije, diskusije i studije slučaja sudionicima predstaviti najnovije svjetske trendove i perspektivu oglašavanja na internetu. FuturAD 2010 održat će se 24. ožujka u konferencijskom centru Hypo Expo u Zagrebu, gdje će se sljedećeg dana održati i FuturAD Akademija.

  "Trendovi u marketingu i digitalnim medijima u 2010." tema je predavanja s kojim će Kevin Anderson iz The Guardiana otvoriti FuturAD konferenciju. O "Kreativnosti i učinkovitosti u digitalnom oglašavanju" govorit će Johan Ronnestam, jedan od najuspješnijih svjetskih stručnjaka za digitalni marketing, koji je vodio globalne kampanje za brendove poput Adidasa, MTV-a, Nokije, Toyote, BMW-a, Ikee, Beckersa i mnoge druge. Studije slučaja najučinkovitijih digitalnih kampanja na svijetu prezentirat će nam predstavnici Coca-Cole (Attila Weisz), Volva (Lukas Dohle) te Marsa (Andres Kangur). O "Mjerenju učinkovitosti oglašavanja na internetu" govorit će Petr Pištělák, a viziju budućnosti online medija prezentirat će Tomas Koska iz Microsofta. U sklopu konferencije održat će se i panel-rasprava na temu "A gdje smo mi?", gdje će domaći stručnjaci govoriti o aktualnim zbivanjima, stanju i mogućim smjernicama razvoja internetskog marketinga u Hrvatskoj.
 
AKADEMIJA
Na FuturAD Akademiji, koja će se održati 25. ožujka, polaznici će moći steći praktična znanja, upoznati tehnike digitalnog oglašavanja i komunikacije putem novih online kanala te saznati kako ih najučinkovitije kombinirati s raznim offline kanalima. Predavanje na temu "Multikanalni marketing − planiranje, isporuka, praćenje i mjerenje online i offline marketinških kampanja" održat će James Matthewson, voditelj tečaja za dobivanje IDM-ova certifikata za digitalni marketing, koji je do danas bio mentor tisućama studenata, samostalno objavljivao članke o digitalnom marketingu i radio kao digitalni strateg za klijente poput BBC-ja, IDM-a, BlackBerryja, Cadburyja i mnoge druge. Na Akademiji će sudionike uputiti kako planirati kampanju koristeći više kanala, pravilno odabrati funkciju i ulogu pojedinog kanala, povezati različite kanale u jedinstveno potrošačko iskustvo, točno postaviti ciljeve te mjeriti učinkovitost multikanalne kampanje.
 
Rana registracija za FuturAD po povoljnoj cijeni otvorena je do kraja ovog tjedna (28.2.), a registrirati se možete ovdje.

 
Više informacija o konferenciji saznajte na www.futurad.net