Baza znanja Stručni časopisi

PRSA-in stručni mjesečnik PR Tactics za rujan 2010.

08.09.2010.
U PRSA-inu mjesečniku PR Tactics za rujan 2010. pišu kako je Twitter više medij za vijesti no društvena mreža; Kako marketinški giganti s Madison avenije sve više cijene PR i preuzimaju PR agencije, specijalizirane za društvene medije, iskustveni i marketing baza podataka, te analitiku; Kako u SAD pokušavaju postrožiti interesnim grupama pristup kandidatima i regulirati financiranje kampanja; Kako demografske promjene u Americi utječu na struku; O niskom povjerenju Amerikanaca u tisak i TV; Kako sve više TV gledatelja (70 %) skida snimljene TV programe a 50 % koristi Internet TV na zahtjev tjedno; Kako je društveno odgovorno poslovanje možda opasna iluzija; Može li uljuđeni dijalog opstati tijekom kampanje za predsjedničke izbore u SAD i dr.  Poveli su i  debatu o etici – trebaju li PR lideri služiti kao savjest organizacija, te utječe li trenutno gospodarsko stanje na etičku praksu u PR-u; što je potrebno da budete savjest organizacije; o smrti ljubaznosti - kako je odgovaranje na sve oblike komunikacije nužnost u današnjem digitalnom svijetu unatoč sve većoj količini poruka. Predsjednik PRSA u svojoj kolumni piše o reputaciji profesije, a data su i neka predviđanja o rastu ulaganja u industriju do 2014.