Baza znanja Stručni časopisi

PRSA-in stručni mjesečnik PR Tactics za kolovoz 2010.

04.08.2010.
U PRSA-inu mjesečniku PR Tactics od kolovoza 2010. pročitajte kako današnje medijsko tržište liči na ratnu zonu, a novinarstvo je krvavi sport u kojem neki novinari postaju stručnjaci za uništavanje tuđeg mišljenja i/ili reputacije dok im činjenice služe tek kao oružje ili štit; kako menadžeri zarađuju bilijune zbog opcija, dok ostali dionici gube zbog njihovih riskantnih odluka; kako je još (pre)rano koristiti geolokacijske društvene mreže poput Foursquare-a u marketingu i PR-u; savjete kako u pisanju objava za medije - pobjeći od žargona, razlikovati se osobnošću i stilom i kreirati zanimljive priče koje će privući i doći do vaše publike; kako pisati kreativne i humoristične poruke na Tweeteru; kako istražiti publiku u potrazi za inovacijama i uključiti kupce u kreativni proces stvaranja brenda. U intervjuu s Johnom Bellom, CEO-om Ogilvy-a pročitajte o brendiranju i kreativnosti, novim trendovima i njihovoj video kampanji za Old Spice. Također, možete pročitati i kako inovativni proizvodi traže jasne usporedbe da bi izbjegli zbunjivanje kupaca, zašto američka djeca gube kreativnost i dr..