HUOJ • PRSA-in stručni mjesečnik PR Tactics od srpnja 2010
Baza znanja Stručni časopisi

PRSA-in stručni mjesečnik PR Tactics od srpnja 2010

06.07.2010.
U PRSA-inu mjesečniku PR Tactics od srpnja 2010. pročitajte o lekcijama naučenim tijekom uragana Katrina te kako se one primjenjuju na katastrofu u meskičkom zaljevu, zaključke studije o OSJ u sektoru visoke tehnologije; kako hoteli koriste Facebook i Twitter za odgovaranje na pritužbe gostiju. Dosta članaka posvećeno je društveno odgovornom poslovanju (DOP-u) - kako ugledne multinacionalke razmjenjuju nabolje prakse DOP-a koje se svode na ključna 3 P people, planet and profit;  studiju o DOP-u koja prikazuje kako on ostaje visoko na listi prioriteta kupaca unatoč recesiji, te kako su u DOP-u najgore financjske usluge, zdravstvo i mediji, dok su prehrambena, ind. roba široke potrošnje i veleprodaja najbolje. Zanimljivo je i da 72% poošača kaže kako bi platili više za društveno odgovorne proizvode; prikazano je i kako neke korporacije zajedno sa studentima rade na programima DOP-a te istraživanje U.S. Reputation Pulse 2010. koje potvrđuje kako je dobra korporativna reputacija imperativ poslovanja i naklonjenosti potrošača. Možete pročitati i članke o ulozi OSJ u popisu stanovništva; o budućnosti naše profesije i o ulozi društvenih medija u poslu i drugo.