Baza znanja Stručni časopisi

PR Tactics za travanj 2010

07.04.2010.
U novom broju stručnog mjesečnika PR Tactics Društva za odnose s javnošću Amerike (PRSA) pročitajte članke o važnosti evaluacije svega što radimo unatoč vremenskoj stisci, cahatu na Twitteru  za PR studente, stručnjake i edukatore, te o reviziji kriznih planova obzirom na društvene mediji i ulogu koju oni imaju u krizama. Također pogledajte i kratke vijesti o 6 velikih PR pogrešaka Tiger Woodsa, smrti masovnih medija, kako je društveni medij za vijesti Digg pomogao Toyoti nakon krize s opozivom automobila,  online studiju za akreditiranje PR stručnjaka, HAPPO servisu za pomoć u nalaženju poslova u PR-u, studiju kako društvena odgovornost ostaje prioritet za kupce unatoč recesiji u 2009.-oj, o otkazima i smanjenju plaća u PR-u, Nestleovim problemima s Facebook fan stranicama i dr..