Baza znanja Stručni časopisi

IABC-ov newsletter CW za listopad 2010.

12.10.2010.
Kompanijske politike za  ponašanje na društvenim mrežama teme su kojima je posvećen IABC-ov newsletter CW za listopad 2010. Eksplozija društvenih medija donosi nove mogućnosti komuniciranja ali i rizike, jer tvrtke nemaju više kontrolu nad svojim porukama. Stoga jasne politike i jednostavne upute zaposlenima za ponašanja na poslu kao i kod kuće pomažu im umanjiti rizike te da budu bolji brend ambasadori. Pročitajte članke o pisanju takve politike i postavljanju osnovnih pravila, njezinoj primjeni, kako organizacijska kultura utječe na korištenje društvenih medija i dr. Tu su i kolumne o važnosti vizualnoga (razmišljanja), savjeti za samo-organiziranje i upravljanje financijama u poduzetništvu; specijalan izvještaj o BP.-jevoj naftnoj krizi te studije slučaja: "McDonald's Mindshare Social Media Community," "Voice of the Customer" i "GM Shows the World What's Next".