Baza znanja Biblioteka HUOJ-a PRint - stručna biblioteka HUOJ-a

Predstavljena knjiga „Odnosi s javnošću: Planiranje i upravljanje kampanjama“, Rijeka i Zagreb - RASPRODANO

10.04.2006.

Hrvatsko izdanje knjige „Odnosi s javnošću: planiranje i upravljanje kampanjama“ Anne Gregory, jedne od vodećih britanskih stručnjaka za odnose s javnošću, ujedno i prva knjiga biblioteke stručne literature HUOJ-a "PRint"predstavljena je 10. travnja 2006. u Rijeci i Zagrebu. Tim je povodom autorica, Anne Gregory, koja je posebno za ovu priliku doputovala u Hrvatsku održala predavanje na temu „Strateško planiranje odnosa s javnošću, demokracija i najbolja praksa„. U predavanju je govorila o organizaciji odnosa s javnostima u najuspješnijim britanskim kompanijama te o kontekstu i logici novog pristupa britanske Vlade komunikacijama. Predavanje Anne Gregory pogledajte na http://www.annegregory.vip.hr/AnneGregory.wmv

 

Izdavanje knjige pomogli su: Zagrebačka banka, AKD, Spona integrirane komunikacije i INA, a dolazak autorice Veleposlanstvo Velike Britanije u RH, na čemu im svima i ovom prilikom zahvaljujemo. Pressclipping s predstavljanja je u prilogu!

Dubravka Jusić, predsjednica HUOJ-a, pozdravljajući prisutne, izrazila je zadovoljstvo izlaskom iz tiska prve knjige ove biblioteke, naglasivši da su obrazovanje i izdavaštvo među najvažnijim djelatnostima srodnih strukovnih udruga u svijetu. Istaknula je kako je s radom upravo počela i PR škola HUOJ-a - serija radionica i predavanja, da je u tijeku 4. istraživanje o stanju u struci odnosa s javnostima za članove te najavila tradicionalnu 7. godišnju konferenciju HUOJ-a u koja će se održati u Dubrovniku, od 21.-23. rujna 2006.

U svome predavanju Anne Gregory, naglasila je da je posao u odnosima s javnošću rad u javnosti, s javnošću i za javnost, a da bi kompanije postigle izvrsnost, trebaju imati odličnu komunikaciju i odlične komunikatore, te da je komunikacija određena organizacijom ali i da određuje organizaciju.

U dijelu posvećenom strateškom planiranju komunikacija, Gregroy je istaknbula da je u polazištu svega solidno istraživanje okoline, dionika i tema vezanih za neku tvrtku ili organizaciju te na temelju istraživanja, postavljanje pravih, mjerljivih i ostvarljivih ciljeva. Bit strateški postavljene komunikacije jest DIJALOG a ne samo prenošenje poruke (kao u marketingu npr.). Govoreći o primjerima najbolje prakse u komunikaciji, Anne Gregory svojim je istraživanjem najuspješnijih kompanija, ustanovila da je za poslovni uspjeh presudno i da menadžment prihvaća savjete stručnjaka za komunikacije te da omogućuje njihovu uključenost u rane faze poslovnog planiranja i donošenja odluka. Zatim nužni su i redoviti kontakti komunikatora s najvišim menadžmentom; proaktivno planiranje komunikacijski planovi koji podržavaju poslovne planove; odlično razumijevanje sektora tj. njihove industrije te da kompanijski stručnjaci za komunikacije koriste savjete vanjskih PR agencija.

O KNJIZI

Pokretanje kampanje ili programa odnosa s javnošću čini se izvanrednim zadatkom. Međutim, kao i svaki drugi projekt, tajna je u kvalitetnom planiranju i učinkovitom upravljanju. Ovo izdanje objašnjava cijeli proces opisujući kako sustavno započeti i upravljati kontinuiranim razvojem programa kako bi od njega imali korist i organizacija i njezine javnosti. Praktična i laka za čitanje, ova knjiga ima oblik uputa koje korak po korak prolaze mnoga važna područja kao što su:

•        uloga odnosa s javnošću unutar organizacije;

•        početak procesa planiranja;

•        istraživanje i analiza;

•        određivanje ciljeva;

•        javnosti i poruke;

•        strategija i taktike;

•        terminski plan i resursi;

•        evaluacija i revizija.

 

U kombinaciji s brojnim primjerima, knjiga objašnjava plan utemeljen na deset koraka koji će osigurati uspješan program ili kampanju.

 

Koristeći se tehnikama predstavljenim u ovoj knjizi svi oni koji prakticiraju odnose s javnošću moći će upravljati događajima umjesto da događaji upravljaju njima. Knjigu je prihvatio i britanski Institut za odnose s javnošću te je neophodna literatura studentima, praktikantima ili menadžerima koji žele precizan vodič kroz proces planiranja i upravljanja.

SVE KOLIČINE OVE KNJIGE SU RASPRODANE.