Baza znanja Biblioteka HUOJ-a PRint - stručna biblioteka HUOJ-a

Mogu li Vas citirati? – praktični priručnik za odnose s medijima za menadžere“ William Essex

Knjiga Williama Essexa slobodnog novinara, pisca i voditelja treninga za odnose s medijima, praktični je vodič koji menadžere upućuje kako raditi s medijima. Pokriva teme od prvog kontakta s novinarom, dogovaranja i vođenja intervjua, priprema za i sam nastup na radiju i televiziji, te komunikaciju s novinarima u kriznim situacijama. Fokusira se na to što novinari žele, zašto to žele te kako da im to date.

Knjiga je napisana za menadžere, članove upravnih odbora, poduzetnike i sve osobe s izvršnim ovlastima u svim strukama čije obaveze uključuju komunikaciju s novinarima. Koristi kako onima koji se s medijima susreću prvi puta, tako i onima koji žele usavršiti svoje vještine u radu s novinarima. Cilj knjige je predstaviti niz tehnika upotrebljivih u bilo kakvom kontaktu s medijima, zasnovanih na razumijevanju toga što novinari žele i zašto to žele. Čitatelji mogu steći znanja koja će im pomoći, da odgovore na potrebe novinara tako da dobiju odgovarajući medijski prostor nakon svog intervjua, te da stvore dugoročne, uzajamno korisne odnose s predstavnicima medija. Ovdje naručite knjigu.

Knjiga je napisana za menadžere, članove upravnih odbora, poduzetnike i sve osobe s izvršnim ovlastima u svim strukama čije obaveze uključuju komunikaciju s novinarima. Koristi kako onima koji se s medijima susreću prvi puta, tako i onima koji žele usavršiti svoje vještine u radu s novinarima. Cilj knjige je predstaviti niz tehnika upotrebljivih u bilo kakvom kontaktu s medijima, zasnovanih na razumijevanju toga što novinari žele i zašto to žele. Čitatelji mogu steći znanja koja će im pomoći, da odgovori na potrebe novinara tako da dobije odgovarajući medijski prostor nakon svog intervjua, te da stvore dugoročne, uzajamno korisne odnose s predstavnicima medija.  

Kreće od prvog kontakta s medijima, bez obzira radi li se o neočekivanom telefonskom pozivu poslovnog novinara ili dugo pripremanom intervjuu, daje savjete kako reagirati na neočekivani kontakt iz medija te kako pripremiti ono što želite reći u intervjuu da novinar to može iskoristiti. Knjiga onda prolazi kroz različite situacije koje vam se mogu dogoditi tijekom intervjua u tiskanim i elektroničkim medijima, i onda se bavi upravljanjem u kriznim situacijama.