OSJ za početnike

OSJ razgovori

Ove stranice namijenjene su svima koje interesiraju razmišljanja OSJ praktičara o temeljnim aspektima njihovog posla, njihovim karijerama, ali i o raznim pitanjima s kojima se svakodnevno susreću. U intervjuima s OSJ praktičarima ćete naći odgovore na pitanja o najvažnijim vrijednostima koje bi praktičar odnosa s javnošću trebao imati, počecima karijera, otkuda praktičari crpe ideje, čemu najviše poklanjaju pažnju u poslovanju itd. Nadamo se da će vam takve i slične informacije biti interesantne i korisne pri nekim vašim budućim odlukama.

Vaš HUOJ

10.07.2013. Maja Cvetković, Anja Vujević

"Temeljitom suradnjom privatnoga, javnoga i civilnoga sektora mogu se pokrenuti pozitivne promjene u društvu"

Sve veća ulaganja u društveno odgovorno poslovanje (DOP) ukazuju kako ono nije samo trend. Briga za okruženje ima pozitivne efekte za razne javnosti, od zaposlenika koji postaju ponosni na svoj posao, do potrošača koji iskazuju veće povjerenje tim kompanijama.

Doznajte više o projektima društvenog odgovornoga poslovanja od naše sugovornice Boške Trbojević, direktorice Odjela za komunikacije i odnose s javnošću te članice vodstva Coca-Cole HBC Hrvatska.

18.01.2013. Andrea Šalinović

"Community management mora vrlo usko surađivati s OSJ-om"

Community managment odavno je prestao biti trend i postao potreba. Jedan od pionira na tom području u Hrvatskoj zasigurno je Željko Riha, odnosno popularnije @zriha. Za sebe prvenstveno voli reći da je geek. Nadalje, on je bloger, community manager, PR-ovac i marketing guy. Stavljen je u top 60 najutjecajnijih social media korisnika u regiji. Trenutno radi na poziciji Content & Community Manager u domaćem startupu Farmeron Inc.

07.05.2012.

"U PR-u pero je moćnije od mača, traži se smjelost i sugestivnost te brza, točna i nepretenciozna rečenica"

Donosimo Vam intervju sa Lidiom Capković Martinek, glasnogovornicom Zračne luke Zagreb te savjetnicom direktora Zračne luke Zagreb za odnose s javnošću. Ova svestrana Bračanka sa stalnom adresom u Velikoj Gorici, nakon trogodišnjeg stručnog studija Menadžmenta u kulturi i diplome Komunikacijskog menadžmenta, u Zračnoj luci Zagreb oformila je odjel za odnose s javnošću. Uz sve oblike komunikacije intenzivno se bavila kriznom komunikacijom sa specifičnim zahtjevima i zakonitostima komunikacije u zračnoj industriji. Lidia je članica EACD-a te aktivna članica HUOJ-a, sudjelovala je na okruglim stolovima širom Hrvatske prenoseći specifična iskustva komunikacije u zračnoj luci.

27.03.2012.

"Strast prema poslu kojim se bavite nikad ne smije prestati!"

Abrakadabra integrirane komunikacije d.o.o. je agencija specijalizirana za komunikacijski i event menadžment. Abrakadabra se na tržištu uspjela uzdignuti u prepoznatljivu hrvatsku agenciju kojoj su tvrtke iz raznih industrija povjerile svoje poslovanje.Tako se Abrakadabra danas može pohvaliti respektabilnom listom klijenata, brojnim hrvatskim i stranim tvrtkama  te nedavno započetom suradnjom s međunarodnom telekomunikacijskom kompanijom Tele 2. Naša sugovornica je vlasnica i osnivačica PR agencije Abrakadabra, stručnjakinja za odnose s javnošću Manuela Šola, uspješna poslovna žena koja je svoju poslovnu ideju provela u stvarnost.

18.01.2012.

"Strpljivost, dosljednost i kultura u komunikaciji čine uspješnog PR-ovca"

Posljednje dvije godine svjedoci smo jedne od najljepših zagrebačkih športskih priča: tzv. Medvjedi postaju pravi miljenici zagrebačke publike, a i šire, Ledena dvorana postaje neizostavno mjesto zajedničkog obiteljskog izlaska dok Zagreb doslovno preplavljuju različiti klupski rekviziti. Osim dobrih igri hokejaša, takvoj popularnosti kluba pridonio je i, bez dvojbe, stručni i kvalitetni PR.
Donosimo Vam intervju s Rankom Vučinićem, glasnogovornikom KHL Medveščak te PR-ovcem koji je sa svojim timom iz agencije PRiredba osmislio kampanju „Hokej se vratio u Zagreb“.

16.06.2011.

Samo mijena stalna jest

Zadnjih nekoliko godina svjedoci smo turbulentnih zbivanja na hrvatskom komunikacijskom tržištu, a naročito na tržištu PR agencija. Da bi preživjele agencije su se morale prilagoditi novonastalim okolnostima što je značilo restrukturiranje kod velikih (koje je često bilo praćeno nepopularnim mjerama kao što su otkazi i smanjivanje plaća) ili promjenu fokusa ili smjera kod malih.

Alan Bahorić, dugogodišnji PR praktičar, vlasnik je agencije Teneo, koja se svrstava u red malih PR agencija i tijekom proteklog desetljeća, svjedočio je prvo snažnom uzletu PR-a, a potom padu koji je, kako kaže, u nekim segmentima poprimio elemente slobodnog pada.

26.04.2011.

„Krajnji cilj PR-a je utjecaj na mišljenja, stavove i ponašanje“

Iako danas na studijima i visokim školama postoji specijalizirana edukacija za odnose s javnošću još uvijek stoji činjenica da je popriličan broj praktičara za odnose s javnošću došao iz redova diplomiranih novinara koji su karijeru započinjali u medijima. To se u većoj mjeri odnosi na starije kolege, mada smo i u zadnje vrijeme, dobrim dijelom pod utjecajem krize, svjedoci prelazaka mnogih novinara u redove PR-ovaca. Mario Dukarić, direktor i partner u agenciji Media Val je jedan od iskusnijih praktičara koji iza sebe ima više od 10 godina iskustva u odnosima s javnošću, ali i nekoliko godina rada u medijima prije toga.

09.03.2011. HUOJ

Budite spremni na svakakve zahtjeve klijenata i novinara

Krunoslav Vidić radi u agenciji Stratego PR savjetovanje, a specijalizacija mu je strateško savjetovanje vezano uz digitalne medije. Sam za sebe kaže kako ne može reći da je od malih nogu sanjao karijeru komunikacijskog savjetnika, ali je sve, čini se, vodilo u tom smjeru. Skoro 11 godina radio je kao novinar, na radiju i televiziji, i nakon što je iskušao sve što mu je bilo zanimljivo odlučio je, kako kaže, prijeći na drugu stranu. Ljubitelji Ratova zvijezda bi rekli „to the dark side“.