Aktivnosti Udruge Godišnje konferencije HUOJ-a

5. Konferencija HUOJ-a, 4. do 6. studenoga 2004.

08.11.2004.

Varaždin je od 4. do 6. studenoga 2004. postao središnje mjesto hrvatske PR industrije. U Hotelu Turist održala se naša 5. godišnja konferencija a teme o kojima smo raspravljali su: odnosi s javnošću u upravljanju brendovima i reputacijom; vrijednost korporativne marke, odnos menadžmenta i PR-a, E-komuniciranje; međunarodni integracijski procesi kao izazov za komunikatore te odnos politike i medija i uloga komunikatora kao posrednika. Predavači na konferenciji su vrsni stručnjaci iz zemlje i inozemstva, a organizirani su i okrugli stol na temu „Menadžment i PR“ te praktične radionice hrvatskih agencija za odnose s javnošću.

 

Kao predavači na konferenciji nastupili su vrsni stručnjaci iz zemlje i inozemstva, među kojima izdvajamo g. Dela Gallowaya predsjednika i izvršnog direktora Društva za odnose s javnošću Amerike (Public Relations Society of America-PRSA), najveće svjetske udruge stručnjaka za odnose s javnošću, koji će govoriti o upravljanju brandom i upravljanju reputacijom. Odnos politike i medija, te uloga spindoktora kao posrednika, tema su predavanja gđe. Guikje Roethof, glavne urednice nizozemskog političkog magazina P.M. koja je ujedno i poznata TV voditeljica te bivša parlamentarna zastupnica. Vrsni slovenski stručnjak, Dr. Dejan Verčič, profesor na Sveučilištu u Ljubljani i direktor agencije Pristop, promotrit će međunarodne integracijske procese kao izazov za komuniciranje. Vuk Ćosić, jedan od pionira Interneta u regiji i autor mnogih uspješnih portala i Web stranica govorit će o E-komuniciranju, te razvoju i oblikovanju korisničkog iskustva. Doprinos konferenciji svojim bogatim iskustvom dat će i  g. Goran Radman, iz Microsofta, a o vrijednosti korporativne marke govorit će Borut Zemljič, iz Stratego Grupe u Zagrebu. Organiziramo i okrugli stol na temu: "Menadžment i PR", na kojem će vrhunski menadžeri i voditelji korporativnih komunikacija razgovarati o važnosti komunikacija u poslovanju kompanija.

 

Posebna su vrijednost konferencije radionice koje su držali kolege iz hrvatskih agencija za odnose s javnošću. Teme radionica su odnosi s medijima i evaluacija odnosa s medijima, interno komuniciranje, javni nastupi, krizno komuniciranje te dizajn kao komunikator korporativnog identiteta (u suradnji s Hrvatskim dizajnerskim društvom). Novost ovogodišnje konferencije je i njezin izložbeni dio, u sklopu kojega će se predstaviti obrazovne tvrtke, izdavačke kuće i druge tvrtke čije su aktivnosti vezane za našu industriju. Obzirom da je Varaždin poznat po organizaciji balova, u društvenom dijelu konferencije, organiziramo i Prvi bal HUOJ-a u Hrvatskom narodnom kazalištu u Varaždinu te prigodnu tombolu.

 

Kako bi pomogle članovima bez automobila, Hrvatske željeznice organizirale su nam besplatan prijevoz sudionika do Varaždina i njihov povratak posebnom promotivnom vožnjom novog nagibnog vlaka! Hvala im!

 

Veliko hvala na pomoći svim našim sponzorima:

 

Zlatni sponzor 5. konferencije HUOJ-a je: Zagrebačka banka, srebrni: Grad Varaždin,  Varaždinska županija, VipNet, T–HT, Podravka, INA i Veleposlanstvo SAD u RH, dok su ostali sponzori: Ericsson Nikola Tesla, Hrvatska gospodarska komora, Varteks, HEP, Erstebank, Brodomerkur, Mercator, Badel 1862, Vindija, Generalturist, Komerički naklada, Ideo dizajn, Simultana, Croata, Croatiaairlines i Alka tisak.

 

Predavanja

 

Zbog tehničkih razloga, odvojili smo prezentacije s predavanja i radionica. Također vjerujemo da će se tako postići bolja preglednost.

 

 
 Linkovi prema drugom sadržaju
 
C.Del Galloway - Uloga odnosa s javnošću u upravljanju brendovima i reputacijom
 
Borut Zemljič - Vrijednost korporativne marke
 
Dr. Dejan Verčić - Međunarodni integracijski procesi
 
Vuk Ćosić - E-komuniciranje i oblikovanje korisničkog iskustva
 
Gjuikje Roethof - Odnosi između politike i medija
 
Goran Radman - Izazovi komunikacije u poslovanju