Vijesti

Tajne kako osvojiti svaki pitch otkriva Mark Clark na trećoj radionici HOWtoWOW akademije

04.12.2018.

Poznatiji kao Pitch Doctor, Mark Clark pomogao je osvojiti preko 100 milijuna funti vrijednih pitcheva za više od 400 agencija, a tajne njegova uspjeha možete saznati na HOWtoWOW radionici.

Zagreb, 3. prosinca – na tržištu u kojem prosječna agencija osvaja jedan na tri pitcha, ona  koja svojim superiornim nastupom uspije nadmašiti taj standard u startu će imati prednost nad ostalima na tržištu. Kako postići najoptimalniji rezultat objasnit će Pitch Doctor Mark Clark na trećoj radionici HOWtoWOW akademije How to Win a Pitch?

Mark Clark jedan je od najtraženijih predavača i konzultanata na temu osvajanja pitcheva u svijetu. Razlog zašto ga svi „žele“ je evidentan – pomogao je osvojiti preko 100 milijuna funti vrijednih pitcheva za više od 400 agencija. Nestle, Coca-Cola i Durex, brandovi su koji su svjetski poznati, a jedni su od mnogobrojnih koje je Clark savjetovao. Clark je ujedno i partner u tvrtki JFDI specijaliziranoj za marketing i komunikacije s ciljem pružanja pomoći agencijama prilikom akvizicije novih klijenata i rasta poslovanja.

Sama radionica pomoći će sudionicima razumjeti optimizaciju pitch procesa uz pomoć konzultantske tvrtke, usvojiti pojmove poput pitch audit, analizirati različite pobjedničke tipove i najbitnije, shvatiti važnost samog pitcha za agencije.
Radionica je namijenjena direktorima, client service direktorima, account direktorima i drugima koji se spremaju na osvajanje tržišta, pitch po pitch.

Na nadolazećim radionicama HOWtoWOW akademije očekuje nas još pet interaktivnih radionica i inspirativnih predavača. Među njima su donedavni glavni kreativni direktor Googleovog think tanka The ZOO i bivši voditelj digitalnog marketinga Microsofta.

Više informacija na službenoj stranici HURA-e: https://hura.hr/howtowow/