Vijesti

Vizual koji nas vodi u budućnost

15.06.2018.

Vizualni identitet za futurološku konferenciju u realnom vremenu i u izravnoj vezi s komunikacijom na Twitteru  gradi i razgrađuje viziju budućnosti.

Zagreb, 14. lipnja - kako ćemo živjeti i poslovati u budućnosti? - glavno je pitanje na koje će nam odgovor dati četiri svjetski poznata futurologa u Zagrebu na Future Tensu. Vizualni identitet konferencije Future Tense prati njezinu autentičnost te odstupa od svega uobičajenog što smo do sada viđali, kako u Hrvatskoj tako i na svjetskoj sceni.

S obzirom da budućnost možemo samo predviđati pa je tako vizual Future Tensa nepredvidiv i stalno aktivan, a ovisi o komunikaciji na društvenoj mreži Twitter. Ovisno o zastupljenosti određenih riječi tj hashtagova na Twitteru, generira se animacija, a počinje s rotacijom kocke koja se rastavlja, tražeći odgovore izvan okvira poznatoga, jednako kako to čine futurolozi. Dizajneri su htjeli dati svoj odgovor na pitanje kako će izgledati budućnost pa su osmislili jedinstveni vizual koji gradi viziju budućnosti vlastitim simboličkim jezikom, a sve počinje s dvije točke koje predstavljaju robotske oči - pogled u budućnost.
 
Nikola Žinić, Chief creative officer agencije Bruketa&Žinić&Grey koja stoji iza vizualnog identiteta izjavio je: „Mi smo se kao agencija ovim vizualnim identitetom također stavili u poziciju futurologa i dali odgovor na pitanje koja je naša vizija vizualnih identiteta u budućnosti. Vidimo ih kao dinamične i promjenjive u odnosu na podatke prikupljene na različite načine. U ovom smo slučaju odabrali Twitter kao izvor podataka u vidu određenih hashtagova koji s obzirom na svoju pojavnost utječu na izgled znaka pa on tako nikada nije isti. Kao što je teško predvidjeti budućnost, tako je teško predvidjeti kako će izgledati Future Tense znak“.

Samo neki od hashtagova koji utječu na promjenu vizualnog identiteta konferenciju su: future, business, foresight, innovation, change, machine learning i sustainability.

Konferencija Future Tense autorski je projekt agencije Komunikacijski laboratorij čija je namjera potaknuti hrvatsku poslovnu javnost na promišljanje o mogućnostima primjene futuroloških predviđanja u poslovanju. Morgaine Gaye, Gerd Leonhard, David Birch i Aric Dromi futurolozi su koji će govoriti o generalnim predviđanjima, pametnim gradovima, budućnosti plaćanja i predviđanjima vezanima za industriju hrane.

Osim po nesvakidašnjoj tematici i vizualnom identitetu, konferencija je posebna po tome što je određen broj kotizacija moguće kupiti putem kriptovaluta: Bitcoina, Ripplea i Ethera.

Pogledajte vizual Future Tensa i saznajte više informacija o konferenciji na www.futuretense.eu.

***

Komunikacijski laboratorij je nezavisna regionalna agencija za tržišno komuniciranje, odnose s javnošću, upravljanje digitalnom komunikacijom i organizaciju događaja. Osnovana je 2004. godine pod imenom Abrakadabra integrirane komunikacije i u potpunom je domaćem vlasništvu. Agencija pruža komunikacijsku potporu svojim klijentima iz dva regionalna ureda, Zagreba i Beograda. Agencija je član brojnih strukovnih udruga u zemlji i u svijetu, poput međunarodne mreže nezavisnih agencija Novum Worldwide, organizacije neovisnih kreativnih, marketinških i agencija za odnose s javnošću – thenetworkone, strukovne udruge koja okuplja djelatnike iz područja odnosa s javnošću HUOJ te Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA).