Vijesti

Porast broja prijava na Effie natjecanje

09.03.2018.

Ukupno su pristigle 54 prijave na natjecanje, od čega su zabilježene prijave 15 oglašivača koji se po prvi puta prijavljuju na Effie

Zagreb, 8. ožujka 2018. – službeno su zatvorene prijave na ovogodišnje Effie natjecanje, a organizatori su obznanili da je i ove godine porastao broj prijava. Ukupno su pristigle 54 prijave, od čega su zabilježene prijave 15 oglašivača koji se po prvi puta prijavljuju na Effie.

Prema broju prijava po kategorijama natjecanja, prednjači kategorija pića (bezalkoholna i alkoholna), nakon nje su telekomunikacijske usluge te potom financijske i osiguravajuće usluge.

Novost ovogodišnjeg natjecanja je bodovanje projekata koje će se temeljiti na brojčanim ocjenama, ali i opisnoj procjeni projekta. Prijavitelji projekata dobit će profesionalnu i adekvatnu povratnu informaciju te će im opisne procjene biti dostupne na uvid. Ovim činom organizatori daju doprinos transparentnosti natjecanja, ali pozitivno utječu na kvalitetu budućih prijava.

Žiri Effija sastavljen je od devetnaest članova koji uskoro kreću s procjenom projekata, a predvođeni su Ivanom Šuvarom, direktorom marketinga i izvrsnosti potrošača Zagrebačke Pivovare, dobitnikom prošlogodišnje Grand Prix nagrade za projekt „Počeši s razlogom“.

„Ponosni smo na činjenicu da broj prijava na Effie natjecanje svake godine raste što je značajno za hrvatsko tržište. Vjerujem da je pred žirijem  ozbiljan i izazovan posao, sudeći prema imenima renomiranih agencija i oglašivača koje su se prijavile. Pokazatelj da Effie ide u pravom smjeru je i sve veći interes oglašivača koji vide vrijednost u natjecanju i potvrdu dobrih kampanja u Effie priznanju.“, izjavio je predsjednik žirija Ivan Šuvar.

Effie natjecanje poznato je po tome da slavi učinkovitost marketinške komunikacije. Već devetu godinu nagrađuju se oglašivači i agencije koji su se svojim strateškim pristupom, kreativnom komunikacijom i realizacijom ideja posebno istaknuli u segmentu marketinških aktivnosti i postignutih tržišnih rezultata.

Dodjela nagrada Effie održat će se 13. travnja na Danima komunikacija, nacionalnom festivalu tržišnih komunikacija. Više informacija o natjecanju Effie nalazi se na internetskim stranicama www.effie.hr, dok su informacije o Danima komunikacija dostupne na web adresi www.danikomunikacija.com.

O Danima komunikacija:
Tehnologija i kreativnost teme su šestog izdanja nadolazećeg festivala. Iz godine u godinu Dani komunikacija bilježe sve veći porast posjetitelja i rast festivala po raznim pokazateljima. Uz spomenute stručnjake, organizatori su  do sada najavili ovogodišnje predavače: Susan Credle, jednu od najmoćnijih žena marketinške industrije, Brada Parscalea, direktora digitalnih medija predsjedničke kampanje Donalda J. Trumpa, Mr. Binga vrhunskog ilustratora, arhitekta kontroverznih projekata, Graham Finka multimedijskog umjetnika i jednog od najnagrađivanijih kreativnih direktora koji „crta očima“, stručnjake za odnose s javnošću: Gabrielu Lungu, direktoricu agencije za konzalting WINGS i Hermesa Holma iz agencije PRIME Weber Shandwick te vrsne stručnjake, predavače koji će govoriti o korištenju umjetne inteligencije, augmented reality tehnologije, podacima i GDPR-u u službi kreativnosti - Christoffera Malmera, Stevea Loka i Sol Rogersa. Uz selekciju vrhunskih predavanja, na Danima komunikacija bit će proglašeni najbolji oglašivači i najbolje agencije u Hrvatskoj u sklopu nacionalnih strukovnih natjecanja – Effie za učinkovitost, IdejaX za kreativnost, Mixx za digital i Young Lions Croatia za mlade talente u industriji.

Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com.