Vijesti

Još stignete prijaviti projekte na IdejuX i MIXX

02.03.2018.

Organizatori uvode novine koje dodatno dižu kvalitetu natjecanja, ali i olakšavaju prijavu natjecateljima. Transparentnost je glavni fokus ovogodišnje IdejeX te će se tim povodom objaviti ocjene članova žirija za pojedine projekte, a MIXX uvodi novu kategoriju „search“ i olakšava proces prijave. 

Zagreb, 2.3.2018. – Iščekivani festival Dani komunikacija sve nam je bliži, a tako i rokovi za prijavu kampanja na prestižna natjecanja IdejaX i MIXX. MIXX natjecanje koje je napravljeno po međunarodnoj licenci IAB-a, a nagrađuje najbolje digitalne kampanje, prvo zatvara prijave 8. ožujka. Nakon toga, 20. ožujka, završavaju prijave za IdejuX, nacionalno natjecanje u kreativnosti na kojem se već godinama uspješno natječu kako velike, tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima.

U oba natjecanja, organizatori su uveli važne novine koje dodatno dižu kvalitetu natjecanja, ali i olakšavaju samu prijavu natjecateljima.

IdejiX glavni je fokus na transparentnosti i žiriranju, u skladu s time novosti su sljedeće:

  • Javni prikaz svih ocjena žirija koji će biti dostupan na internetskoj stranici Dana komunikacija nakon dodjele nagrada. Prijavitelji će moći dobiti potpunu informaciju o pojedinačnim ocjenama svakog člana žirija čime će se povećati transparentnost ocjenjivanja i odabira pobjednika.
  • Imenovanje Organizacijskog odbora i nadzornika žiriranja čija odgovornost je brinuti o provođenju pravilnika te osigurati neutralnost žirija i kvalitetan odabir pobjednika uz najveću  moguću objektivnost.

Žiri IdejeX koji će javno odlučivati o najboljima u segmentu kreativnosti, sastoji se od visoko kvalificiranih kreativaca koji dolaze iz najboljih domaćih agencija prema plasmanu na IdejiX prošle godine. Predsjednica žirija je Jelena Fiškuš iz Studia Sonda, a ostali članovi žirija ove godine su: Daniel Vuković (McCann Zagreb), Siniša Waldinger (Bruketa&Žinić&Grey), Igor Mladinović (Imago Ogilvy), Vanja Blumenšajn (Señor), Almir Okanović (BBDO Zagreb) i Jakov Vilović (Utorak).

Kada je riječ o digitalnom natjecanju MIXX novosti su sljedeće:

  • Uvođenje nove kategorije „Search“ koja se odnosi na taktike koje se koriste pri oglašavanju na pretraživačima.
  • Dva kruga žiriranja, u prvom žiri ocjenjuje pisane prijave, dok u drugom krugu finalisti trebaju dopuniti prijavu video sažetkom. Naizgled malom, ali važnom izmjenom žiri je pojednostavio postupak prijave te dao šansu većem broju radova i natjecatelja.

Članovi žirija MIXX-a su profesionalci iz svih segmenata digitalne industrije – strategije, kreativnosti, produkcije i zakupa medija, a ove godine to su: Željko Glavor (1i0/Imago Ogilvy), Fran Mubrin (404), Ivo Novak (Degordian), Mladen Mileusnić (Digitalist), Boris Ličina (Freelance), Miro Brkić (Nivas) i Maja Šplajt (Real grupa), a predsjednica žirija je Sanja Đekić iz MediaComa.

O Danima komunikacija:

Tehnologija i kreativnost teme su šestog izdanja nadolazećeg festivala. Iz godine u godinu Dani komunikacija bilježe sve veći porast posjetitelja i rast festivala po raznim pokazateljima. Uz spomenute stručnjake, organizatori su  do sada najavili ovogodišnje predavače: Susan Credle, jednu od najmoćnijih žena marketinške industrije, Brada Parscalea, direktora digitalnih medija predsjedničke kampanje Donalda J. Trumpa, Mr. Binga vrhunskog ilustratora, arhitekta kontroverznih projekata, Graham Finka multimedijskog umjetnika i jednog od najnagrađivanijih kreativnih direktora koji „crta očima“, stručnjake za odnose s javnošću: Gabrielu Lungu, direktoricu agencije za konzalting WINGS i Hermesa Holma iz agencije PRIME Weber Shandwick te vrsne stručnjake, predavače koji će govoriti o korištenju umjetne inteligencije, augmented reality tehnologije, podacima i GDPR-u u službi kreativnosti - Christoffera Malmera, Stevea Loka i Sol Rogersa. Uz selekciju vrhunskih predavanja, na Danima komunikacija bit će proglašeni najbolji oglašivači i najbolje agencije u Hrvatskoj u sklopu nacionalnih strukovnih natjecanja – Effie za učinkovitost, IdejaX za kreativnost, Mixx za digital i Young Lions Croatia za mlade talente u industriji.

Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com

***

HURA:
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članovi HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik Cannes Lions i Effie Worldwide organizacija za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.

IAB Hrvatska:
IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.