HUOJ • 25. BledCom 2018 - Poziv na predaju sažetaka studija i koncepata panela - Vijesti
Vijesti

25. BledCom 2018 - Poziv na predaju sažetaka studija i koncepata panela

12.01.2018.

Jedna od najstarijih konferencija o odnosima s javnošću, BledCom, ove godine slavi svoje 25. izdanje. BledCom 2018. održava se od 5. do 7. srpnja 2018. godine, a naslov ovogodišnjeg izdanja je “A World in Crisis: The Role of Public Relations”.

Organizatori konferencije pozivaju vas da prijavite vaše sažetke studija i koncepte panela. Sažetci trebaju biti dugi od 500 do 800 riječi (uključujući naslov i ključne riječi) s maksimalno pet pripadajućih referenci. Svi kandidati se mole da vode računa o tome kako će njihovi  projekti biti relevantni profesiji odnosa s javnošću, stvarajući standarde za njezinu budućnost.

Format sažetka i panel koncepta treba biti raspisan s uvodom i svrhom studije te istraživačkim pitanjem, ako ono postoji. Nadalje, potreban je popis literature, metodologija, rezultati i zaključci. Na kraju studije potrebno je ponuditi sugestije za naredna istraživanja. Strukovne i društvene implikacije studije predstavljaju težnju da studija zaživi na strukovnom i akademskom nivou. Također, studiju je potrebno obilježiti ključnim riječima, kako bi se ona kasnije lakše identificirala.
Koncepti panela također su poželjni, a trebali bi sadržavati naslov i fokus panel diskusije, ime planiranog moderatora i imena svih panelista te naslov i fokus njihovih prezentacija.

Krajnji rok za predaju je 1. veljače 2018. i to na mail bledcom@fdv.uni-lj.si. Odluke o odabranim panelima bit će objavljene 1. ožujka 2018., a predaja tekstova utemeljenih na prezentacijama i istraživanjima, s ne manje od 6000 riječi je do 1. rujna 2018. godine. Programski odbor čine Dejan Verčič, Ana Tkalac Verčič i Krishnamurthy Sriramesh.

Tema ovogodišnje konferencije je uloga odnosa s javnošću u svijetu opterećenom krizama, koje proizlaze iz kontroverznih međunarodnih odnosa, koje potenciraju države koje nisu prihvatile liberalnu demokraciju. Čini se da je suvremeni svijet u stanju permanentne krize. Tomu je uporište sve manji stupanj povjerenja u autoritete i institucije, koje bi trebale jamčiti sigurnost i optimizam u temeljnim društvenim domenama poput političkog sustava, ekonomije, međunarodnim odnosima.

Upravo je u tom trenutku značajna i vidljiva uloga odnosa s javnošću. Odnosi s javnošću uspostavljaju dominantna značenja, reflektiraju društvene aktualnosti, služe kao sociološka kohezijska sila, ali i stvaraju i održavaju narative, strukovno poznate i kao “storytelling”.

Ovogodišnja konferencija bavi se ulogama odnosa s javnošću, kriznim menadžmentom, kriznom komunikacijom, korporativnom kriznom komunikacijom, krizom u medijima, društvenim mrežama i mnogim drugim temama.