Aktivnosti Udruge Carpe Diem

36. Carpe Diem HUOJ-a održan u Millenium promociji: Kako do PR kampanja izvan okvira

15.11.2018.

Zagreb, 14. studenoga 2018. - Treći ovogodišnji Carpe Diem Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) održan je u prostorijama Millenium promocije, jedne od najdugovječnijih i najuspješnijih agencija za odnose s javnošću u Hrvatskoj i regiji.

Sada već tradicionalno okupljanje stručnjaka za odnose s javnošću okupilo je brojne goste, od praktičara do zainteresiranih studenata, koji su uz upoznavanje s radom Millenium promocije i njegovim timom imali priliku saznali i nešto više o raznim PR kampanjama koje su pomaknule granice tradicionalnog komuniciranja.

Zainteresirane stručnjake i kolege te studente koji su se okupili na 36. Carpe Diemu uvodno je pozdravio Mario Petrović, predsjednik Uprave Millenium promocije koji je tom prigodom istaknuo: „Ponosni smo na činjenicu da je Millenium promocija ispisala suvremenu povijest odnosa s javnošću u Hrvatskoj te da svih ovih godina kroz svoj rad kontinuirano pridonosimo podizanju standarda profesije. Iza nas je više od 1000 komunikacijskih projekata koji su pridonijeli uspješnijem poslovanju klijenata, stvaranju dugoročne i kvalitetne komunikacije s njihovim ciljanim javnostima, a ujedno i prepoznavanju značenja i razvoju odnosa s javnošću“.

S obzirom da Millenium promocija iduće godine obilježava 20 godina rada, svim prisutnim gostima opisali su kako je započeo rad jedne od najdugovječnijih agencija u Hrvatskoj, koji su događaji obilježili njezin razvoj i s kakvim su se izazovima susretali. Okupljeni su također mogli naučiti i nešto više o povijesnim PR kampanjama koje su promijenile način komuniciranja, poput Bernaysovih Baklji slobode ili Američkog doručka.

Interaktivnim predavanjem predstavljeni su i neke od najuspješnijih PR kampanja koje je Millenium promocija provodila tijekom godina, a za koje su uz brojne druge nagrade, osvojena i 6 Grand PRix-a koje dodjeljuje HUOJ. O vrijednosti koju Millenium promocija predstavlja za razvoj struke u Hrvatskoj govori i činjenica kako su osnivači agencije Mario Petrović i Božo Skoko dobitnici posebne nagrade HUOJ-a za ukupan dosadašnji rad u odnosima s javnošću te za poseban doprinos razvoju struke.

„Hrvatska udruga za odnose s javnošću predana je poticanju izvrsnosti i stalne izobrazbe svojih članova i svih praktičara odnosa s javnošću u Republici Hrvatskoj. Uz projekt certificiranja stručnjaka za odnose s javnošću, kojim članovima HUOJ-a nastojimo pomoći u izobrazbi i stjecanju novih znanja, a poslodavcima u lakšemu odabiru stručnjaka, organiziramo i predstavljanja najboljih komunikacijskih projekata i praksa te vodećih tvrtki i agencija u našoj struci. Zahvaljujemo Millenuim promociji na sjajnome domaćinstvu i predstavljanju projekata koji su primjeri najbolje prakse i nadahnuće svima, a o uspješnosti projekta možda ponajbolje govori veliki odaziv kolega“, istaknuo je član Upravnoga odbora HUOJ-a Igor Ćutuk.