Vijesti

Young Lions Croatia: mlade nade komunikacijske industrije spremne za Cannes

15.04.2018.

Natjecanje Young Lions Croatia za mlade profesionalce iz komunikacijske industrije, powered by Printera, održalo se u okviru festivala Dani komunikacija, a natjecateljski zadatak je zapravo rješenje za organizaciju civilnog društva kojoj će bez naknade biti ustupljeni pobjednički radovi.

Rovinj, 14. travnja 2018. – mlade nade komunikacijske industrije, Matko Buntić i Fran Mubrin iz agencije 404, i ove godine predstavljat će Hrvatsku na međunarodnom festivalu u Cannesu. Naime, sa svojim projektom Wild Awake osvojili su Grand Prix i prvo mjesto u kategoriji Digital na natjecanju Young Lions Croatia powered by Printera.

Natjecanje Young Lions Croatia za mlade profesionalce do 30 godina organiziralo se u okviru festivala Dani komunikacija, a dodana vrijednost mu je humanitarni karakter. Naime, natjecateljski zadatak je zapravo rješenje za organizaciju civilnog društva kojoj će bez naknade biti ustupljeni pobjednički radovi. Ove godine riječ je međunarodnoj neprofitnoj organizaciji Rewilding Europe.

Misija organizacije Rewilding Europe jest učiniti Europu „divljijim mjestom”. Organizacija nastoji vratiti Europi njezinu biološku raznolikost i omogućiti više prostora za divlje životinje, divlju prirodu i prirodne procese. Predstavnica međunarodne organizacije Rewilding Europe, Communications Manager Mei Abraham Elderadži povodom proglašenja pobjednika izjavila je:
„Ugodno me iznenadio poziv HURA-e da sudjelujemo na Young Lions Croatia. Rewilding Europe i ja smo objeručke prihvatili ovu genijalnu priliku da se predstavimo mladim nadama komunikacija čije kreativne ideje i radove planiramo dalje razvijati. Kroz projektne prijedloge Young Lionsa Rewilding Europe će moći bolje upoznati širu Europsku javnost s načelima inovativnog načina očuvanja prirode rewilding-a i pridobiti njihovu podršku.“

Ove godine 30 timova natjecalo se u 5 različitih kategorija: Design, Digital, PR, Media i Print. Prvo mjesto u kategoriji Design osvojile su Ana Sakač i Jelena Rebrnjak iz agencije Degordian, u kategoriji PR Marina Gugić i Danijela Kobeščak iz agencije Komunikacijski laboratorij, u kategoriji Media Barbara Vugec i Marko Matejčić iz agencije MediaCom Central Europe Zagreb, u kategoriji Print Ivana Drezga i Stella Bogovac iz agencije I TO NIJE SVE!.

Organizatori festivala ove su godine u službeni program uvrstili prezentacije finalista natjecanja Young Lions kako bi potvrdili da zaista cijene radove mladih profesionalca Pobjednički tim dobio je nagradu u vrijednosti od 40.000,00 kuna, odnosno troškove puta, smještaja i kotizacija za festival Cannes Lions 2018. Ponosni sponzor ovogodišnjeg natjecanja je tvrtka Printera koja je odlučila podržati mlade nade industrije.

Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com

***

HURA:
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članovi HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik Cannes Lions i Effie Worldwide organizacija za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.

IAB Hrvatska:
IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.