Vijesti

Bruketa&Žinić&Grey proglašena agencijom, a Iskon Internet oglašivačem godine

15.04.2018.

IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već godinama uspješno natječu kako velike, tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima.

Rovinj, 14. travnja 2018. – Na Danima komunikacija u Rovinju dodijeljene su prestižne nagrade IdejaX. Nagradu za agenciju godine osvojila je agencija Bruketa&Žinić&Grey, dok je za oglašivača godine proglašen Iskon Internet.

IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već godinama uspješno natječu kako velike, tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatne, srebrne i brončane nagrade.

Projekti koji su nagrađeni zlatnom nagradom X su:

  • Zagrebačka pivovara i agencija BBDO Zagreb u kategoriji Piće za kampanju Mame i tate su zakon
  • Iskon Internet i agencija Señor u kategoriji Telekomunikacije za kampanju Iskon casting
  • Jamnica i agencija Imago Ogilvy za kampanju Dear Mr. President u kategoriji Društvene akcije

Srebrnu nagradu osvojili su:

  • U kategoriji Hrana Žito i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Vjerujemo u Dobro
  • U kategoriji Piće Heineken Hrvatska i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju U kulturu se isplati ulagati
  • U kategoriji Moda, zdravlje, ljepota Neva i agencija IDEO za kampanju #pokazimozube
  • U kategoriji Trgovina i kućanstvo VEKA-ING te agencija I TO NIJE SVE! za kampanju Nedjeljni ručak
  • U kategoriji Turizam kultura i slobodno vrijeme Teatar EXIT i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Aplauz za komarce, te Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda za kampanju BOOKtiga 2017 – međunarodni festival pročitanih knjiga
  • U kategoriji Telekomunikacije Vipnet i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju #nemadanema te Iskon Internet i agencija Señor za kampanju Iskonovci su navikli na SMART
  • U kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje i agencija Utorak za kampanju Jogging s porilukom
  •  U kategoriji Društvene akcije Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb za kampanju Samo hrabro
  • U kategoriji Korporativne komunikacije IGEPA i Bruketa&Žinić&Grey za projekt Mix it up
  • U kategoriji Iskon Internet i agencija Señor za kampanju Iskon casting

Brončanu nagradu IdejaX osvojili su:

  • U kategoriji Hrana Dukat mliječna industrija i agencija Švicarska za kampanju Sir, a vino
  • U kategoriji Piće Zagrebačka pivovara i agencija BBDO Zagreb za kampanju Poduzetan narod
  • U kategoriji Trgovina i kućanstvo Gorenje i agencija McCann Zagreb za kampanju Mrlja
  • U kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Nikad ne znaš što život nosi
  • U kategoriji društvene akcije Outdoor Akzent i agencija Señor za kampanju Smrtphone
  • U kategoriji Korporativne komunikacije Njuškalo i agencija Švicarska za kampanju Kratke priče za dugo pamćenje
  • U kategoriji Najbolja cjelovita kampanja Vipnet i Bruketa&Žinić&Grey za kampanju #nemadanema te HEINIKEN Hrvatska i Bruketa&Žinić&Grey za kampanju U kulturu se isplati ulagati

Glavni fokus IdejaX natjecanja ove godine stavljen je na transparentnost i proces žiriranja, u skladu s time, nakon dodjele nagrada, na internetskoj stranici Dana komunikacija bit će objavljene ocjene žirija. Žiri IdejeX čine visoko kvalificirani kreativci koji dolaze iz najboljih domaćih agencija prema plasmanu na IdejiX prošle godine, a predsjednica žirija je Jelena Fiškuš iz Studia Sonda.

Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festival www.danikomunikacija.com

***

HURA:
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članovi HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik Cannes Lions i Effie Worldwide organizacija za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.

IAB Hrvatska:
IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.