Vijesti

Završni ždrijeb EHF EURO 2018. najbolji sportski event 2017. godine

23.02.2018.

Event je organiziran u skladu sa strogim smjernicama EHF-a za 1800 sudionika iz 16 europskih zemalja u organizaciji Hrvatskog rukometnog saveza uz podršku agencije Komunikacijski laboratorij.

Zagreb, 23. veljače 2018. - na RSVP festivalu najboljim sportskim eventom 2017. godine proglašen je Završni ždrijeb EHF EURO 2018. u organizaciji Hrvatskog rukometnog saveza uz podršku agencije Komunikacijski laboratorij.

Silvijo Njirić, direktor marketinga Hrvatskog rukometnog saveza izjavio je:  “Ponosni smo na primljeno priznanje za najbolji sportski event godine, ovo je samo još jedna potvrda da je povjerenje Europske rukometne federacije HRS-u zaista bilo opravdano. Naime, Hrvatski rukometni savez jedini je dva puta bio domaćin turnira, drago mi je što su dobre prakse Saveza prepoznate i nagrađene.”

Završni ždrijeb Europske rukometne federacije za Europsko rukometno prvenstvo 2018. godine  održan je u lipnju 2017. godine u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog u Zagrebu. Event je organiziran u skladu sa strogim smjernicama EHF-a za 1800 sudionika iz 16 europskih zemalja. U pripremi eventa posebna pozornost bila je usmjerena na organizaciju TV prijenosa uživo. Završni ždrijeb EHF EURO 2018. održao se kroz tri faze: službeni dio – finalno izvlačenje parova, gala večera za 200 VIP uzvanika te zabavni program na otvorenom za građane.

"Nama u Komunikacijskom laboratoriju glavna motivacija je uspješno organizirati event na zadovoljstvo klijenta i svih prisutnih. Svakako da dobro organiziran event još uspješnijim čini priznanje struke zbog čega smo zaista ponosni i sami sebi visoko postavljamo ciljeve.  Hvala i ovim putem stručnom žiriju što su prepoznali naš rad kako bi Završni ždrijeb EHF EURO 2018. zaista bio na europskoj razini.“ Izjavila je Manuela Šola, vlasnica i direktorica nagrađene agencije Komunikacijski laboratorij.

RSVP festival nagrađuje najbolje događaje u Hrvatskoj. Priznanje se dodjeljuje u 22 kategorije, a o dobitnicima odlučuje žiri sastavljen od članova iz event, marketing, oglašivačkog i PR sektora.  RSVP festival educira, unaprjeđuje struku te sudionicima daje praktična znanja i vještine potrebne za uspješno bavljenje organizacijom događaja.

***

Komunikacijski laboratorij je nezavisna regionalna agencija za tržišno komuniciranje, odnose s javnošću, upravljanje digitalnom komunikacijom i organizaciju događaja. Osnovana je 2004. godine pod imenom Abrakadabra integrirane komunikacije i u potpunom je domaćem vlasništvu. Agencija pruža komunikacijsku potporu svojim klijentima iz dva regionalna ureda, Zagreba i Beograda. Agencija je član brojnih strukovnih udruga u zemlji i u svijetu, poput međunarodne mreže nezavisnih agencija Novum Worldwide, organizacije neovisnih kreativnih, marketinških i agencija za odnose s javnošću – thenetworkone, strukovne udruge koja okuplja djelatnike iz područja odnosa s javnošću HUOJ te Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA).