Vijesti

Saznajte kako napraviti najbolju prijavu za natjecanje MIXX iz prve ruke stručnog žirija

22.02.2018.

Na posebnom predavanju pod vodstvom Martine Jelić i Domagoja Davidovića saznajte sve što ste htjeli znati o MIXXu, a niste imali vremena pitati

Zagreb, 22.2.2018. – kako funkcionira natjecanje MIXX i koji je to faktor “x” koji čini dobar MIXX case objasnit će Martina Jelić, Account Planning Director, McCann Zagreb i Domagoj Davidović, direktor agencije Švicarska koji je ujedno bio i prošlogodišnji predsjednik žirija MIXX natjecanja. Predavanje će se održati u utorak 27.2. od 18:00 sati, u Vukasovićevoj 1 u Zagrebu (prostorije Degordiana). Sudjelovanje na edukaciji je besplatno, ali je broj mjesta ograničen stoga organizatori pozivaju zainteresirane da se prijave što prije.

Predavači, Martina i Domagoj proći će pravila natjecanja i način ocjenjivanja sa sudionicima, dat će im konkretne savjete i upute za pisanje prijave, govorit će o važnosti dobrog videa, ali i odabiru prave kategorije.  MIXX natjecanje rađeno je po međunarodnoj licenci IAB-a, a u sklopu njega se dodjeljuju nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama na području tržišnih komunikacija. Kriteriji ocjenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate. Svi kriteriji su podjednako važni za donošenje konačne ocjene i izbor pobjednika.

Nagrada MIXX dodijelit će se na Danima komunikacija u Rovinju, središnjem nacionalnom festivalu tržišnih komunikacija koji će se održati od 12. do 15. travnja u hotelu Lone.

Žiri MIXX natjecanja sastavljen je od profesionalaca iz svih segmenata digitalne industrije – strategije, kreative, produkcije i zakupa medija. Organizator natjecanja je IAB Hrvatska, udruga za interaktivni marketing, a prijave su otvorene do 8.3.2018. godine. Pravilnik MIXXa možete pronaći na poveznici https://danikomunikacija.com/hr/natjecanja/mixx/

***

HURA:
Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članovi HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik Cannes Lions i Effie Worldwide organizacija za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.

IAB Hrvatska:
IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.