Aktivnosti Udruge Carpe Diem

Održan Carpe Diem u Badelu 1862.

02.02.2018.

Prvi ovogodišnji Carpe Diem održan u srijedu, 31. siječnja 2018. godine u Badelu okupio se znatan broj vodećih stručnjaka za odnose s javnošću iz javnog i korporativnog sektora.

U prostorijama Badela pozdravnu riječ imao je generalni direktor Badela Ivo Markotić koji je podsjetio na uspjehe tvrtke oslonivši se na rezultate koje kompanija generira upravo uz pomoć uspješne komunikacijske strategije. Na njega se nadovezao Željko Jelić, voditelj odnosa s javnošću u Badelu, koji je govorio o svom angažmanu u tvrtki: od pozicije referenta za publicitet 1991. godine do voditelja korporativnih odnosa s javnošću na suvremenoj i sofisticiranoj razini. Ovaj Carpe Diem bio je poseban i stoga što se naš član Željko Jelić oprostio od rada u Badelu i najavio svoj odlazak u mirovinu. Predsjednica HUOJ-a, Ana Tkalac Verčič zahvalila mu se za kontinuitet suradnje s HUOJ-em i za doprinos struci odnosa s javnošću koju je razvijao tijekom dugogodišnje karijere.

Glavna tema Carpe Diema bila je kako komunicirati prema javnosti ako ste vodeći proizvođač jakih alkoholnih pića, na koji način komunicirati s medijima, kako održavati društvene mreže te na koje načine postići i održati ekskluzivnost brenda. Predstavljeni su temeljni proizvodi tvrtke, a predstavljanje je pratilo rezimiranje svih strategija i taktika kojima se stvara storytelling oko pojedinog proizvoda.