HUOJ • Grand PRix 2018. za sponzoriranu komunikaciju: Izgradili smo "zvjezdani status" sportaša s invaliditetom
Aktivnosti Udruge Grand PRix

Grand PRix 2018. za sponzoriranu komunikaciju: Izgradili smo "zvjezdani status" sportaša s invaliditetom

18.12.2017.

Prvi puta, 2017. dodijeljen je Grand PRix u kategoriji za sponzoriranu komunikaciju. Grand PRix je dobio projekt "Dio koji nedostaje", Allianz Zagreb d.d. i Vetturelli d.o.o. Projekti u ovoj kategoriji svojim karakteristikama potiču na suradnju, aktivaciju, partnerski odnos, pozitivan utjecaj na zajednicu, poboljšanje kvalitete života društva.

"Vjerujemo da smo kampanjom „Budi dio koji nedostaje“ uspjeli „probuditi“ javnost, promovirati naše paraolimpijce i unaprijediti svijest medija i građana o tome da su njihovi rezultati jednako vrijedni kao i oni koje ostvaruju sportaši bez invaliditeta, a njihova upornost zaslužuje jednaku medijsku pozornost i podršku navijača. Smatrali smo da je ovaj projekt, kojem je cilj poboljšati kvalitetu života i uvjeta paraolimpijaca, pozitivna i uspješna priča kojom možemo nadahnuti i druge tvrtke na provedbu sličnih projekata i time zajednički nastaviti pokretati pozitivne promjene u društvu", objasnila je razloge prijave projekta na natječaj Anja Filipović, specijalist za korporativne komunikacije Allianz Zagreb d.d.

"Prvi osjećaj koji nas je obuzeo kada smo saznali da smo osvojili Grand Prix je prvenstveno osjećaj ponosa jer je struka prepoznala naš projekt „Dio koji nedostaje“ kao najbolji sponzorski projekt u Hrvatskoj. Osobito nam je ova nagrada draga radi samih paraolimpijaca i sportaša s invaliditetom zbog kojih ovo i radimo jer potvrđuje da oni zaslužuju jednake uvjete i podršku navijača kao i sportaši bez invaliditeta" istaknula je Anja i pojasnila što za njih znači Gradn PRix: "Nagrada Grand PRix za nas predstavlja priznanje struke da je ono što radimo dobro, kvalitetno i doprinosi ne samo razvoju zajednice već i same struke. Činjenica da smo kroz ovu kampanju uspjeli „srušiti“ predrasude prema sportašima s invaliditetom i izgraditi „zvjezdani status“ tih iznimnih sportaša istinska je vrijednost ovog projekta. Drago nam je što je to prepoznala i Hrvatska udruga za odnose s javnošću. Ovakva priznanja su uvijek dobrodošla potvrda da je to što radimo zaista relevantno i ostavlja vidljiv trag te nas motivira da kroz nove slične projekte nastavimo pridonositi izgradnji boljeg i tolerantnijeg društva.

Kroz ovaj projekt paraolimpijci su svojim inspirativnim pričama i snagom koja ih vodi prema izvrsnim rezultatima motivirali sve nas u Allianzu da se s jednakim žarom odnosimo prema poslu koji radimo i nosimo sa životnim izazovima. Mnogi naši zaposlenici sudjeluju u projektima usmjerenima dobrobiti zajednice, što istovremeno pozitivno utječe na naše poslovanje jer su predani i zadovoljni zaposlenici produktivniji, a tvrtka uspješnija. U tome i ova nagrada ima svoju važnost jer našim zaposlenicima pokazuje da njihov doprinos kako zajednici, tako i tvrtki, nije prepoznat samo interno nego i eksterno", ispričala je Anja i poručila kolegama: "Iz iskustva na ovome projektu možemo poručiti da se i uz limitirane budžete mogu osmisliti i realizirati uspješni projekti ako uložite mnogo predanosti i okupite mali tim koji vjeruje u svoje ideje i spreman je uložiti dodatne napore da ih realizira".