Vijesti

Objavljen program 16. PRO PR konferencije

12.12.2017.

Međunarodna 16. po redu PRO PR konferencija održat će se od 11. do 14. travnja 2018. u hotelu Mona na Zlatiboru u Srbiji. Tijekom trodnevnog edukacijskog programa sudionici će imati priliku sudjelovati na 16 predavanja i dvije panel diskusije na kojima će svoja iskustva i znanja predstaviti ugledni regionalni i svjetski komunikacijski stručnjaci.

Uvodno predavanje održat će Maja Jovanović, voditeljica projekata u Fondaciji Novak Đoković, a potom će uslijediti predavanje Tonija Tomašeka iz slovenske podružnice agencije Publicis One. O transformaciji odnosa s javnošću govorit će britanski stručnjak, generalni direktor PRCA-e i izvršni direktor ICCO-a, Francis Ingham. Članica uprave VTB grupe iz Rusije, Olga Podoinitsyna govorit će o korporativnoj autentičnosti. PRO PR konferencija u svome 16. izdanju ugostit će predavača iz Afrike Robyn De Villers, predsjednicu Uprave Burson-Marsteillera iz Južnoafričke Republike. Carlos Diaz, direktor jedne od najvećih južnoameričkih agencija za analizu i praćenje medija, govorit će o stručnim praktičnim primjerima u Argentini.  Iskustvo u komunikacijama u digitalnoj sferi u Sjedinjenim Američkim Državama prenijet će Sean Gardner.

Dva predavanja bit će posvećena temi komuniciranja i odnosima s javnošću na televiziji, pa će tako predavanje o transformaciji komunikacija na hrvatskoj nacionalnoj televiziji održati Igor Ćutuk, rukovoditelj odjela komunikacija i glasnogovornik Hrvatske radiotelevizije.

Uz brojne predavače, ove godine održat će se i dvije panel diskusije: o radijskom novinarstvu i odnosima s javnošću, koje će moderirati direktor korporativnih komunikacija BBC-a, John Shield, dok će panel diskusiju o agencijama u odnosima s javnošću moderirati Marjan Novak, glavni urednik Marketing Magazina.
U sklopu konferencije, bit će održana i svečana dodjela priznanja PRO PR Awards.

Preuzmite objavu za medije