HUOJ • Grand PRix 2018. za komunikacijsku strategiju koja nije provedena: Nagrada je poput začina, ona je sastojak koji oplemenjuje
Aktivnosti Udruge Grand PRix

Grand PRix 2018. za komunikacijsku strategiju koja nije provedena: Nagrada je poput začina, ona je sastojak koji oplemenjuje

08.12.2017.

Kategorija Grand PRix za komunikacijsku strategiju koja nije provedena novina je na natječaju 2017. Na inicijativu kolegica i kolega, Upravni odbor je odlučio uvesti kategoriju koja je na kraju donijela kvalitetne projekte i dobitnika Grand PRix-a 2017.: Hauska & Partner za Danfoss Hrvatska za strategiju "(Re)pozicioniranje tvrtke Danfoss Hrvatska.

Za ovu kategoriju Andreja Pavlović, direktorica društveno odgovornog poslovanja Hauska & Partner Grupe, kaže da bi se ova kategorija s vremenom mogla i trebala profilirati kao perjanica Grand PRix-a jer bi se tako pokazalo da odnos s javnošću svoju punu vrijednost i utemeljenost dobivaju tek sa strateškim pristupom. "Projekt strateškog (re)pozicioniranja Danfossa bio je onoliko težak koliko i super. Težak jer je početna točka bila "imamo reputacijsku štetu koju smo i sami svojim nekomuniciranjem produbili", a super zbog otvorenosti i kreativnosti s kojom smo zajedno s klijentom pristupali rješavanju problema" objasnila je razloga prijave projekta na natječaj Pavlović te ispričala kako se osjećala kada je projekt dobio Grand PRix: "Prvi osjećaj? Osjećala sam se kao u Golubovoj pjesmi, kao na kraju dugog puta u sjeni vatre. Grand PRix mi dođe kao Griota. Slasna i ukusna, ali jednom kad se pojede, volio bi još jednu".  Pavlović kaže da je nagrada poput začina, daje dodatnu dimenziju okusa i da je sastojak koji oplemenjuje. Kolegama i kolegicama koji planiraju prijaviti projekte poručuje: "Pažljivo pročitati upute i svesti prijavu na ključne informacije, tako da sve bude jasno. A zatim, unijeti strast, ona se mora prepoznati".
 
Podsjetimo kako je nagrada Grand PRix svojevrsni izraz priznanja za izvrsnost u postignućima u području odnosa s javnošću, a promicanje izvrsnosti u komunikaciji njezin cilj. S ne strpljenjem očekujemo i vaše projekte. Prijave počinju 15. prosinca 2017. Pratite naše mrežne stranice i Facebook kako bi na vrijeme imali sve bitne informacije, a do tada možete pripremati projekte i donijeti odluku što prijaviti.